25 Haziran 2013 Salı

*Artık burdayım..

Uzun zamandır girmiyodum. Fakat artık burdayımm. Yazıp karalamayı özledim. Ve artık tadını çıkarma zamanııı. 

Yazın gelmesiyle bi uyuşukluk hakim. Bütün yapacaklarımı yine bunun yüzünden erteleyecektim.
20lik diş sendromunu geçiriyorum. Biraz sıkıntı ve gerginik var..
Sınavları atlattım. Dersaneye gittiğim için pişmanım. O parayla neler yapılmazdı..
E nasıl geçti diye de sormayın geçti bitti. Sonuçları bekliyorum gözlerim kapalı..
Bu 1 yılı nasıl geçirdin desen. Sıkıntılı,pişmanlıkla dolu bir süreçti.
Düşlerle yaşamaya devam ettim. Hala da ediyorum. Onların gerçekleşmesini diliyorum.. Hala.

Bu arada blogda oluşumun 1 yılını doldurmasına az kaldı.(10gün gibi bişey)
Çok sık yazamadım tabi.

Neyse kafam aslında o kadar dolu ki ne yazacagımı bilemedim şincik. Her yerden bağırıyorlar: Beni de yaz beni de yazzzz.

Her zaman burdayım artık takipteyimm :)

Ruh halim :))

20 yorum:

  1. Şu olaylar, bir de yaz sıcakları başlayınca insanlar uyuştu, hiçbir şey yapmak, yazmak gelmiyor içimden. Ben hiç olamzsa sizin blogdaki 1.yılınızı kutlayayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bugün dolandıgım blogların birçoğu yazamamaktan şikayetçi :)
      Teşekkür ederim :))

      Sil
  2. hoşgeldin yavru :)

    o yirmilik diş yirmi yerinden yirmi kişinin silahıylaa kurşunlaraaa geleee heee mi :)

    bana yirmilik diş deme LaLaaaaaa bana yirmilik diş demeee !

    seni seviyorum dee ne bileyim ne dersen deee :)

    ayrıca hiçbir şeyden de pişman olma ama illa pişman olmak istiyorum diyorsan pişman olduğun için pişman ol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldukk:)
      Hahahha tamam demiyorum , o bi tür baş belası,pisligin tekii :))
      Pişman oldugum için pişmak olmak- hmm (dicek bişi bulamadım) iyi bi söz :))

      Sil
  3. Yaşasın bende geldim yazzrız artık bol bol öptüm canım la lala lala lala lala:)))

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun,hoş geldiğin:)

    YanıtlaSil
  5. eh neyse geçti bitti hadi.
    anlatırsııın amaaa.
    :)
    hoşgeldiin.
    :)

    YanıtlaSil
  6. canım dönmene uğramana sevindim...ben epeydir yazmıyorum ama uğrayıp sizleri okuyorum..
    dönmüşsün zaman zaman uğrarım sana da...
    hoşgelmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm hoşbulduk:) seni göremeyince üzülmüştüm :) bekliyorum artıkk :)

      Sil
  7. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm.....:))

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin tatlım dilerim sınav sonucun beklediğinden iyi gelir :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))
    Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Görüşebilmek dileği ile,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz:)
      Takip ediyorum zaten blogunuzu:)
      Sevgilerlee..

      Sil

Haydi Bakalım