14 Ekim 2012 Pazar

DÜŞSEL


Ne mi istiyorum?
Düşlerimdeki beyaz atlı prensimi ve işimi..
Hayal dünyasında yaşıyorum..
Hayır hayır hayatımın berbat ya da iğrenç falan olmasından dolayı değil. Kendimi hayallerimde çok rahatım ordan oraya gidiyorum. Çılgın biriyim. ve kendimi başka kimlikte görmek istiyorum. Çünkü yaşadıgım şu dünyada kimseyle kendim gibi içli dışlı olamadım. Olmak istedim. Zorladım. Ama kendi kimligimden, kendi oturan kişiligimden kopamadım.

Herkesin kendi hayatında yaşadıgı zorluklar vardır. Benimde oldu. Ama şimdiki 3 yıl içinde şu an çok mutluyum. Hayatım olmak istedigim şekilde ilerliyor. Bunu kendim yönlendiriyorum çünkü bunu yapmam gerek, yani hayatımın 3 sene öncesinin acısını bu şekilde çıkartmam gerek..

Hayallerimdeki dünya turu..
Gezmek istiyorum. Çok kitap okuyup, çokta gezmek. Kısaca bilgili olmak istiyorum. Düşünsenize her gün yeni birşeyler keşfettiginizi? Yeni yerler, yeni insanlar,  taş,toprak.. Herkes benim için değerli. Ufak canlının bile yaşamını düşünüyorum. Aklım almıyor, zorluyorum olmuyor. Nasıl geldi bu? Şimdi ben gidersem ne olacak, daha başka kimler bakacak buna diye düşünüyorum.

Geçenlerde çocuk magazasına girdik. 2 tane 5 yaşlarında kız çocugu, birde 7 yaşlarında falan da oğlan.
Kızlara bakınca kendi çocuklugum aklıma geldi. Vay be dedim. Magazanın içinde koşturup giysi begeniyorlar.  Kendi küçüklüğümü gördüm. Bi an kendimi onların yerine koydum. Daha bunlar ilkokul,ortaokul,lise okuyacaklar. Geçtiğim yolları düşünüyorum da zor ve engebeli.  Sonra oğlana döndüm. Geleceğin yakışıklı birisi olacak dedim içimden. Böyle yüzlerine bakarak karakter analizi yapabiliyorum. Sonra bir de arabasında benden habersiz uyuyan çocuk vardı. Sarışın,tombik .. Zaten çocuklara karşı ilgim var bunlar beni daha da sürüklüyor. O magazadan çıkana kadar onları düşündüm. Şimdi diyorum onları son görüşüm, belki belki sonra kaza geçirip hayatlarını kaybetcekler, belki ileride çok ünlü kişiler olacaklar. Onlara şimdi doya doya bakmalıyım dedim. Ve sonra sessizce çıktık o magazadan.

Ben böyleyim işte. Şimdi bugünü ve o kişinin ilerideki yaşamını düşünür, sorgularım. Aslında bunu takıntı haline getirmek istemiyorum. Çünkü o an orda olmuyorum kopuyorum.Belki anne ve babalarının kurmadıgı hayaller kadar onlarla ilgili hayal kurdum.

Kendi geleceğimi de çok merak ediyorum elbettee:) yakında kurdugum düşlerden de bahsedeceğiimm:)


Hadi gel sende benim düş dünyamaaaaaaaaaaaa









16 yorum:

  1. düşlerde yaşamak bazen iyi oluyor ama bazen kötü oluyor..ama bir gün gerçek olacak ne de olsa diye düşünmeli..benimde düş dünyam aşırı geniş hemde baya aşırı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birgün gerçek olacak diye bekliyorum bende:) Bazen kötü olabiliyor kendini kaptırınca ama napalım..

      Sil
  2. hayalbaz senii!ama hayallerin de güzel ve sevimlili kiii!..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayaller güzeldir, istedigin herşeyi kendin yönlendiriyosun:)

      Sil
  3. Ben kullandığın fotolara bayıldım!!!

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. evet çok güzel ama işte fazlası ne kadar güzel bilinmiyor :)

      Sil
  5. Bende geldimm =)

    Imm seninkisi hayal kurmanın ötesinde bir yere varmış, kurmuyorsun da yaşıyorsun gibi sanki. Ya da ben öyle hissettim bilemiyorum. Ama iyidir hayal kurmak gün içindeki rutinden, olağan olan her şeyden uzaklaştırıp hayata daha güzel bakmamızı sağlar. Ben severim mesela =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiiin:) dogru hissetmişsin direk olayın içinde yaşıyorum :) hayat öylece daha güzel görünüyor:)

      Sil
  6. Merhaba, işte geldim senin düş dünyana ;) ve çok beğendim... takipteyim..

    YanıtlaSil
  7. seviyorum ki düş dünyanı.
    burda da ne güzel anlatmışsın.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Sezen abla eşliğinde ne güzelde okundu öyle yahuu

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım