24 Ekim 2012 Çarşamba

Ve bayram..

Çoook uzun bir bayram konuşması yapmayacagım.  

Bayram alışverişi için millet kapış kapış bir şeyler alıyor. Evlerini temizliyor. Yemeklerini yapıyor.. Bayram bizim için güllük gülistanlık geçerken dışarıdaki evsiz,barksız, sokaklarda dolaşan insanlar için nasıl geçer bilemiyorum. Ben öyle bayram alışverişi için koştururken onları görmezden gelemiyorum. Ve içim okadar çok acıyor ki anlatamam.. 

Onların açısından bayram nasıl bir şey acaba? Biz güzel giysilerimizi, pırıl pırıl ayakkabılarımızı giyerken onlar ne giyniyor, ne yapıyor? Elimden bir şey gelemedigi için üzülüyorum. Vardır Allah'ın bildigi deyip içime atıyorum. Bu bayramda kurban etlerimizi bir parçada olsa onlarla paylaşmak istiyorum. Çünkü onların buna ihtiyacı var..  Neden bu konuyu açtım; çünkü bu konuda hassasım hemen üzülüyorum ve onuda burada paylaşmak istedim :)
 
Hepinizin bayramını kutluyorum. Ailenizle birlikte mutlu ve huzurlu bayramlar .. :)

12 yorum:

  1. Allah yardımcıları olsun.Senin gibi düşünen insanlar sayesinde onlarda ayakta duruyorlar çok şükür.Şimdiden hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama keşke hepimiz buna benzer isteklerimizi onlarda gerçekleştirebilsek ..

      Sil
  2. Hayırlı bayramlar diliyorum bende.

    YanıtlaSil
  3. CANIM BAYRAMIN KUTLU OLSUN
    KURBANIN AMACI ZATEN PAYLAŞMAK
    ÇOK İNCE FİKİRLİSİNİZ
    RABBİM HER KEZE BU HASSASİYETİ VERSİN İNŞALLAH
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  4. sana da iyi bayramlar.
    ne iyi kalplisin.
    duygulandırdın şimdi bayram bayram.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Aslında zaten kurban kesmenin amacı dinimize göre, kendimiz yiyelim diye değil, ihtiyacı olanlara gönlümüzden kopanlara dağıtmak. ama bizim milletimizde nerdee o zihniyet. aman kimseler görmesin diyip gizli saklı kurban kesip kendi yiyen çok kişi gördüm. insanlıktan nasibini alamamış bizim milletimizin çoğu. insanın elinden tiksinerek bakmaktan başka bir şey gelmiyor :(

    nyks

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı bayramlar, öptüm yanaklarından.

    YanıtlaSil
  7. İşte kurban bayramı onlar için fırsat. Biz elimizdekilerden ve ALLAH uğruna kurban ettiklerimizden onlara dolu dolu sunarsak eğer onlarında bayramı güzel karınları tok geçer..
    Geçmiş barmaınız gelecek bayramlarınıza nur olsun.

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım