16 Kasım 2012 Cuma

Burdaymışım^^

Selam canlarım ciğerlerim.  Şuan ayagımı uzatmış pis yediliyi seyrederken yazıyorum. Çoook monoton bu günler çooook.
Yine sıkıntılarımı açmayımda naparım bilmiyorum. ( tek içimi dökebileceğim yer burası oldugu için )

Benim sivilceler aha geçti dedim yaa geçmedi işte geçmedi ( küfürleri saydırıyorum burada) azalıp azalıp çoğalıyor. O doktorun verdigi kremde bitti sayılır. Neyse biz sonra karar verdik özel hastaneye gidelim diye. İyi bi incelensin ne var ne yok çıksın dedik. Hormon testi yapıldı temiz çıktı. (Allahtaan) Cildimin fazla yağlanmasından kaynaklanan bişeymiş. Yağ artışı fazla olmuş. Neyse işte hormonlarda temiz çıkınca bu yine hapla krem yazdı bi de köpük sabunu. Bakalım onları kullanıcam. Şimdi küçük küçükler yine. Of çıldırıcam ya ne oldu da bu hale geldim anlayamıyorum. Zaten cildim yağlı...

Neyse işte bi ara depresyona falan girdim her gün her küçük bişey de her bi boka ağlamaya başladım. Ama kimseye belli etmiyorum,kimseye söyleyemiyorum. Çünkü bişey yok ortada bir den ağlama istegi geliyor ve kendimi ağlarken buluyorum. Her gün ders çalışmaya çalışıyorum. Uyku düzenim berbat oldu. Bu kadar soru çözüyorum,test çözüyorum ya sonucumun ne olacagını merak ediyorum. Bazıları bu kadar çok çalışma beeaa zorlama kendini diyor. Bunlarda bazen ailem (babam genellikle) oluyor. Ama bi gerçek var ki kendimi sıkmasam çalışmasam okadar çok, nasıl başarabilirim? Ki ben geçen sene bu kadar çok çalışmıyormuşum. (kendimi çalışıyor gözüyle görüyordum da ) Daha dogrusu hiçbir şey bilmiyormuşum. Cidden bol motiveye ve güvene ihtiyacım var şu yıl:(

Kendime güveniyorum aslında ama geçen seneyle karşılaştıgımda ödüm kopuyor, yine sanki aynı puanlar, aynı durumları yaşayacakmışım gibi geliyor. Deliriyorum.Çıldırıyorum. Ağlıyorum. 

Neyse benim fake facebook adresim var. Bikaç gün önce Koreli bi çocuk beni eklemiş. Nasıl tatlı ama yaa. Şimdi onunla ingilizce konuşarak anlaşmaya çalışıyorum. Ama tabi fake oldugumu söyleyemedim:( en azından kafamı dağıtıyor. Farklı yerde farklı insanlarla konuşmak hoşuma gidiyor. Onlarında yaşamını göz önümde bulunduruyorum. İngilizcemi geliştirmemde de yardımcı üstelikk :) Kızılderiliden sonra Koreliye el attım hhahaha. Gerçi bakın ben onları bulmuyorum onlar beni buluyorr:))




Evet şimdi biraz daha film izleyip derslere gömüleyim. Öptüm sizii.















10 yorum:

  1. ahhh şu sivilcelerle benim de başım belada :((

    YanıtlaSil
  2. git doktora valla 2 aydır çekiyorum ya bıktm:/

    YanıtlaSil
  3. Depresyondayıımm unutulduumm aldatıldııımmmm :d

    YanıtlaSil
  4. ne de güzel yorumladin:-P

    YanıtlaSil
  5. Canım strestende olabilir kendini çok sıktığın bir konu varsa kafanı ondan uzak tutmaya bak. Umarım geçer.

    YanıtlaSil
  6. Lala biraz daha sabret inan karşılığını alacaksın pes etme ne güzel çalışıyorsun ne kadar tatlı birisin evren bunları görüyor ve sana hediyesini verecek.
    Off ah o sivilceler vakti zamanında ne canımı okudu ama mecbur o iğrenç 7 aylık haplardan kullandım.Ama insanın özgüveni çok düzeliyor çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. versin artık o hediyeyi ya :( boşuna kürek çekmekten yoruluyorum artıkk.
      şimdi bende hap kullanıyorum kremler falann off off ben bu hallere düşecek kızmıydım :D

      Sil
    2. vericek inan şu an yüzüm o kadar güzel haldeki kime eskiden şöyleydim desem yalan diyor.
      eğitim hayatında da zamanını bekle.

      Sil
    3. Hımm..
      Bekliyorum bakalım hayırlısı inşallah

      Sil

Haydi Bakalım