1 Kasım 2012 Perşembe

Hey :(



Merhabaaa merhabaaaa

Çokkk yorgunum. Derslerden, dersanelerden kusasım geliyor. Bu işkenceyi daha fazla çekmek istemiyorum :(

Neysee ben bu blogu açtıgımdan beri defterime yazı falan yazmıyorum. Sıkıldıgım zaman defteri karalar, kendimce de saçmalardım. Sanırım bi süre bu blog da saçmalayacagım. Keşke resim yapma gibi bişey olsaydı şu bloglarda, yazar,çizer çıkardım hiç değilsee.

Halaa yalnızım kalbimi çalıp giren birileri yokk. Daha çok çalıp kaçanlar var. Onlarada ben aldırış etmiyorum. Gelceksen adam gibi gel yanii. Ne o çocuk oyuncagımı kalbim:/ ??

Bu arada Kasım  gelmiş.. Yaz ne çabuk geçti ya.. Kızılderili günler, tatil günleri geçip gitti bi anda. Yaz gibisi YOOOOK.. Şimdi gelde bu soguklarda uğraş. Böyle hava uzun süreli karanlık olunca içim sıkılıyor :(

sıkıldım ve gidiyorum şimdilik :/
                                                                              :( :( :(: :((


















Öpüldünüzzz şekerlerr

20 yorum:

  1. En alttaki bebek sensin sanırırm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değilimkii ama onun kadar da tatlıyım :P

      Sil
  2. havanın erken kararması benimde içimi karartıyor :/ ama neyseki hala bahar gibi hava var =) banada beklerim.

    YanıtlaSil
  3. oof of keşke hemen yaz gelse :/ sıcağı sevmem ama en azından hava geç kararıyor

    nyks

    YanıtlaSil
  4. heey sen hiç duymadın mı?
    kasımda aşk başkadır ;)
    filmi bilem var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen başkadır ama ne bileyim sanırım kıskançlık sinyalleri ötmekteee :))

      Sil
  5. Kasımdan mıdır nedendir bendede o tarifsiz yorgunluk var :d

    YanıtlaSil
  6. kıyamazlar sana.

    hadi derslerine yoğunlaş bence başka şey düşünme.
    önce okul aşkı boşver ya şimdilik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ama artık sıkılıyorum asosyal oldum resmen:/

      Sil
  7. :) Lala bu günleri de özleyeceksin güzelim.
    Kış benimde içimi karartır senin gibi ama geldi başımıza elden ne gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özleyeceğim ama bir an evvel geçmesini istiyorum:)
      Bir şey gelmiyor işte ne yazık kii..

      Sil

Haydi Bakalım