21 Eylül 2012 Cuma

Bir kızılderilinin bana olan aşkı 5 (FİNAL)

Bunu yazmayalı baya olmuş. Çünkü olaylar çok karıştı.. Nasıl karıştı derken bu kızılderilinin bütün pisligini öğrendim. Resmen benimle oyun oynadı ve bugün tamamıyla bitti!
Bu çocugun yüreği baya genişmiş.
Anlatıyorum.

Hani biz bunla kızları silecektik yaa. Bu kaçıyordu benden. Kaç defa ayrılalım ayrılalım diyordu. Ben istemiyodum.Daha erken vs.. Daha sonra ben aradıgımda ağlama numarası yapıyordu. Neyse bunlar o gittikleri 4-5 gün sonra döndüler. Ben bunla buluşma ayarladım. Özledim diyerek. Sonra  kahvaltı falan yapmak için biyere götürdüm. O aldıgım hediyeyi de vermiştim. Taktı hemen. Sonracıma ben bunu bizim tanıdıgın evine götürdüm hani onlarda tanıyor onu. Dedim araya sıkıştırırım laptoptan kızları sildiririm. En sonunda laf arasında laptopı kucagıma alarak aa girsene şifreni seninle kızları silecektik! Bu nasıl rahatsız oldu anlatamam. Aldı kucagına laptopı yazıyor şifresini ama yanlış diyor. Tekrar giriyor tekrar yanlış. Numara yaptıgını anladık. ben pflüyorum ofluyorum. Derken bir süre sonra çat açıldı! Ve çat birisi ona kalp yollamış. Ve hemen kapattı gözümün önünde. Hoop! Ordaki de neydi!? Ben bir alayım şunu. Bizim tanıdıgın arkadaşı ekli bunla ve aynı benim ismide LaLa! Bu kız arkadaşıyla ona sülük gibi yapışmıştı. Sohbeti bi açtım bana yazdıklarının neredeyse tıpa tıp aynısı!
Canım,sevgilim,te amo, benimle evlenirmisin? ... yaaa ben bunları bi gördüm şok oldum.Sonra mesajların hepsini açtım bunun eski konuştugu kızda vardı onlada hala konuşuyormuş. Vayyy çakal !! Dedim. Neyse sinirden nasıl titriyorum ama. Annemler falan vardı üstelik. Bu hala ben yapmadım,kardeş yazdı bilmem ne yazdı diyip duruyo! Lan kardeşin yazsa 1-2 günde türkçeyi nasıl söksün. Ve senin bana yazdıklarınla tıpatıp aynısı! Yuhh yani. Bu kızları faceden silip engelledim 3-4 kişiyi. Sonra ben siinirden ağladım. Bu geldi yanıma özür falan diledi.Gözleri kıpkırmızı olmuş. Utandımıi,utanmadı mı bilmiyorum. Bana verdigi bilekligi yüzüne atacaktım. Ama yaptırmadı annemler. Sende hıncını ondan alırsın dediler. Neyse bi kaç tatlı sözle bağladı.

   Sonra diğer günler normaldi. Hani hala bişeyler eksikti. Şüphe duyuyorduk ve kızlar sakız giibi yakasını bırakamıyorlardı. Sonrada onun pisliklerini biz temizliyorduk. LaLa gel çabuk, diğer LaLa geldi. Yaptıgı pislikler yetmiyormuş gibi arkasını kolluyorduk.
 
   Biz Bodrumdayken bile bana msnde cam açtırıp gece 6lara kadar oturup görüşüyoduk. Ha dedim işler yoluna girdi sonunda. Birde ayrıyız ya ondandır.Bunları yazmıştım galiba buraya..
 
Neysee gel zaman git zaman derkeeen gelelim bu haftaya. Ve ben 1 şok daha öğreniyorum ki bu oğlan diğer LaLayla biz o kızı sildigimizin 1 hafta sonra bu oğlan başka face açıp kızı ekleyip tekrar konuşuyorlar. Ve yani düşünün biz Bodrumdayken bile. Daha şu 1 hafta oldu öğreneli. Kıza demiş biz LaLayla ayrıldık. Bitti. Ben seni seviyorum..benimle evlen, babanla konuş.Benimle gel. O diğer LaLa bana konuşmaları atıyor. Ve herşeyi anlatıyor bana. Önce dedim yalan söylüyor heralde imkansız. Sonra bunu diğer kızda biliyomuş yani diğer LaLanın kavgalı arkadaşı.Zaten onun için tartışmışlardı(uzun konu). İşte dedigim gibi ortalık karışık. Ben Denizliye gitceğim için üzülmesin diye söylememişler bana. Benimde onla konuşmamı kestigini biliyorlarmış. Nasıl şokk oldum nasıllll ama.. Dedim ben onun ağzına sıçmazsam o ADİOS neymiş göstermezsem ona! Tabii daha geçenlerde de yine benimle ayrılcaktı. Hemen bişeye bahane buluo hadi adioos hadi by vs. Sonra birde geç girmeleri var. Demek ki diğer faceinde takılıyormuş beyefendi. Sonra bu burdan bi numara almıştı kimseye vermiceksin dedim sonra gitti o kıza verdi. Neden biliyorum Çünkü kız bana onun numarasını attı. Yuh abi yuhh! 

    Sonra ben bunu aradım bi güzel agzına sıçtım. Sen hep gittigin yerlerdeki  her kızı seviyorsun galiba. Sen hala diğer LaLayla konuşuyormuşsun ha? Tabi hala yok yok diye itiraz ediyor. Lan adam gibi çıkıp hee ben bunları yaptım  desene olum deseneee hala inkar ediyor piç! Sonra saydırdım yine bitti te amo bitti aşk dedim bana gülerek tamam dedi. Daha da sinirlendim. Hadi ozaman ADİOs w. dedim. Onun bir adı da var onu kullanmam hiç.Bu sefer siinirden ona son kez söyledim. Sonra bu diğer LaLa bunların ordan yabancı  biriyle ilişkisi var yapmış. Ama kendi adına başka face açarak. Ve Rüzgara kıskançlık olsun diye de bütün yabancıları eklemiş. Kız benim oldugumu onunla bilmiyomuş. Çünkü o dedigim gibi benimle konuşmadıgını söylemiş.Bende bu oğlanın fotosunun altına yorum yapmıştım ordan anlamış kız. Ve bizim rüzgarada tekmeyi basmış sonra. Neyse tabi ben bunları oğlana gönderdim Salak gelmiş bana teşkkr ederm diyo! Angut! Sonracıgma ise bugün gördüm ki arkadaşlıktan silip,engellemiş beni.! Ah dedim beter olursun inş!



 İşte böyle.Kısaca anlattım..  Yaz aşkı yaşadık biriyle. Bu da beni boynuzladı. İyi bok yedim. Başta tekmeyi koysaydım olmucaktı böyle.Hata bende. Neyse ettigi yanında kalmıyacak. Kalmasında ahım var ben ondan intikamımı almazsam rahat edemem!!!!!!!!!!!!

Neye üzülüyorum biliyormusun? Onca yardım ettik.Bir şeyler götürdük. Eve misafir ettik. Ama nasıl birine? Böyle yalancı,aşağılık,serseri birine! Ya gittigi her yerde yeni facebook açıyor ve başka kızlarla konuşup benimle evlenirmisin diyor?  Bunlar evliligi nasıl sanıyor ki ya. Ve resmen oyuna geldik. Hiç bilmezdim bu kızılderilileri hiç. Ama suç bizde. Biz tepemize çıkardık.. Kardeşi bile diyor ona yalancı diye. Ah tabi kardeşinin de çıktıgı var. Annem diyor Allah bilir evlidir bide! Olamaz mı? Olabilir.

Valla bunları bU şehir bozdu! Bir an önce yuvalarına dönmeleri dileğiyle !

*Bazı yerlerde yazım hatalarım olabilir, biraz aceyle yazdımm..Güncelleme yapılabilir.

16 yorum:

  1. çıkıyorum uzunca anlatmışsın yorum için de uğrarım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam bekliyorum:)

      Sil
    2. Yok yok onlar zaten bozuk geldi...bu şehir bozdu deme! Roma ve paris sokkları bunlarla dolu kiiii!Geçmiş olsun ucuz atlattın canım..;))

      Sil
    3. Ya tabi bilmiyoruz artık içlerini dışlarını. Biz farklı düşünüyoruzdur onlar farklı :) iyikii

      Sil
  2. okudum kiiii gündüz.
    gelcem yorumaaa.
    :)
    öbür hikaye vaaaar bi deeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam bekliyooom:) digerinide yazarım bikaçgünee:)

      Sil
  3. vay beeee ne uyanıkmış sözde sahiden çakalmış.
    nasıl alcan intikam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum kızlarla toplanıp bi konusucaz o çocugun kardeşinin sevgilisiyle:) gerçekten çakal

      Sil
  4. ha haaaaa kızlar bulursunuz bi yolunu birlikte.
    kızların intikamı acı olur.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olur tabii, ah daha kim bilir kimlere evlenme teklifi ediyor hahah:)

      Sil
  5. kaç tane lala var ya off diğer yazıları okuyayım bari kafam karıştı iyi mi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah biraz karışık anlattım suç bende:)) ama olaylarda karışık. onun için toparlayıp bu kadar anlatabildim:) 2 LaLa var: biri ben, diğeri o çocuga yapışan :)

      Sil
  6. Zararın neresinden dönersen kardır :) hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  7. denizci gibi desene. her ülkede bir sevgili :)

    hayırlısı olsun bee LaLa !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sorma sormaa bi dolu vardır :D aynen hayırlısı artık :)

      Sil

Haydi Bakalım