3 Eylül 2012 Pazartesi

Gece kuşu-nun Düşünceleri

Yine hayal dünyasındayım.. Yine olmayacakların,olamayacakların peşindeyim.

Bazı insanların istemedigim bir şey oldugu zaman üstüme gelmelerini anlayamıyorum. Neden bu kadar çok ısrar ederler ki kendilerinin istedigi şeyleri yaptırtmak için?

Üniversiteye gideceğim.. Annemin yemeklerini ve babamın akşam eve gelişlerini özleyeceğim..
Üniversite hayatını merak ediyorum. Kısaca öğrenci yaşamını. Tek başıma ayakta durma gücümü merak ediyorum. Çünkü ilk kez aileden ayrı kalacagım.
Oradaki beni bekleyen arkadaş toplulugunu merak ediyorum. Acaba kimler benimle tanışmak için bekliyor.Ve en önemlisi hocalar..
Üniversitedeki hocalar genellikle yaşlı, ve çok ciddiler..

**
Bi ara şu hayatla ilgili baya kafa yormuştum. 2 sene önceydi galiba. Çıldırmak üzereydim. Hala Dünyanın kuruluş amacını anlamıyorum,anlam veremiyorum. Neden neden neden neden neden Tanrıııım ha diye yatagıma vurdugumu,dişlerimi yastıgıma geçirdigimi hatırlıyorum. Sanırım o anki bi doktor olsaydı  beni tımarhaneye kapatabilirdi..

Ağladıgım.. Gecelerce hıçkırarak ağladıgım zamanlar..Yoo kimse görmedi. Sadece ben,yatak,yastık,yorgan ha bir de Tanrı ve Ay dede.. Penceremden Ay dedeyi görür konuşurdum onla.Çılgındım. Bazen ona ağlardım.Sebepsiz yere,boş yere..

Ben işte bir zamanlar böyle salakça biriydim. Ama kendimi bilirdim. Neye nasıl davranacagımı, kısaca çogu kişiden oldugundum.

Ama böyle olmamı gerektiren bir takım sıkıntılarım vardı. Ah kahretsin işte onları anlatamıyorum buraya. Bir kağıt parçası olsa bile siz olmasanız bile anlatamam.. Aslında hala var sıkıntım.. Tanrı tam zamanında yetişti birazda. Belki bana o yardım etmese şuan yaşamazdım,yaşayamazdım..

Yine aklıma geldi ve bir damla yaş süzüldü gözlerimden..

Bunları anlattım çünkü insanlar çok fazla üzerime gelip baskı yaptıgı zaman ölmek istiyorum. Dayanamıyorum aşırı derecede üzerime gelinmesinden. Bilmiyorum böyleyim.. Neden böyleyim bunu da bilmiyorum.


Aklımdan geçenler, beni düşünceleriyle boganlar şuan bunlardı....

Beni deli falan sanmayın sakııın :D Ben ki psikoloji okumak isteyen biriydim.. Sırf kendi pskolojimi ve milletinkini düzelteyim diye :D Şu son 2-3 aydır da çok iyiyim aman nazar değmesiiin (!)

16 yorum:

  1. Hayallerini öldürme beybi bırak uçsun uçabildiği kadar , sadece iniş sırasında fazla sert çakılma yere. İzmir'demisin üniversitede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yere sert çakılmamak önemli:) Hayır ya Denizlideyim..

      Sil
    2. Merkezde okusam sesimi çıkarmazdım ama ilçesi berbat...

      Sil
  2. Sanırım sorununu tahmin edebiliyorum eğer özel hayatınla -aşk meşk ailevi falan bişeyler değilse ve yukarda yazdığın bi cümleden çıkardım bunu- sorunumuz aynı gibi geldi bana fazla düşünmek iyi değilse ve doğru söylüyor delirmek kadar basit bir şey olsa keşke aklımın gücümün yetmediğini hissetmek kendimi zorlamak yıpratıyo beni..Umarım derdimiz ortak değildir çünkü ben çok zorlanıyorum bu konuda sana da acırım :) Birde dışarıdaki gözlere gülümsemek en kolayı aslında kolay olmaması gerek ama sanırım yalandan gülmek benim için çocuk oyuncağı. -baya alıştım heralde ondan- Hiç bir sorunun yokmuş gibi davranma demek isterdim ama bende öyle yapıyorum elden ne gelir :)
    Tabi birde üniversite konusu var eğer 9. sınıfta tökezlemeseydim bende şu an seninle aynı heyecanı paylaşıyo olabilirdim.Sana çok çok başarılar diliyorum dikkat ev üniversite rüzgarı fena çarpmasın öpüldünnn.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sorunumuz aynı mı bilemiyorum ama sanırım değil:)
      Yalandan gülüp geçiyoruz çünkü artık kafa patlatmak istemiyorum:)
      Çok sagoll bende sana başarılar diliyorum:) Evet dikkat etmem gerekecek rüzgarlaraa:)

      Sil
    2. düşünmeye çalışsanda başını yastığa koyunca o sessizlikte tahammül edemiyosun sen dinlemesende konuşan insanlar gibi beyninde fırtınalar kopar daralırsın falan ergen bunalımı resmen ya ama değil işte dimi kimseye anlatamıyosun saçma geliyo insanlara :)

      Sil
    3. Evet hele geceleri daha da bir fırtınalar kopuyor:) Ne yaparsan yap anlatılamıyor yaşadıgın o duygu safsatası:)

      Sil
  3. belki o ergenlikti.
    :)
    iyidir ayrı okumak, seveceksin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi bazı şeyleri ergenlik de açıga çıkartıyordu:) Bakalım sevecekmiyizzz :)

      Sil
  4. aaaaaaah ah nerelere götürdün beni bir bilsen...
    tamda senin yaşlarındaydım aynı bu duygular içindeyken...
    üniversiteyi kazanmıştım kazanmasına ama buruk bir sevinçti, ayrılık zordu ürkütücüydü... oysaki ne çok sıkılmıştım hayatımdan kaçıp gitmek için sabırsızlanıyor eksikliğini duyduğum şeyin uzaklarda olduğunu hissediyordum ama yinede buruktum ailemden hiç ayrılmamıştım ki!
    kimlerle aynı çatıyı paylaşacaktım? kafa dengimi olacak ya çok gıcık çıkarsa? ya sulu gözlü bi balık olduğumu anlayıp ezerlerse???????
    kafamda hiç susmayan sorular yankılanırdı gideceğim güne kadar.
    gittim.
    sonra ne mi oldu oooo anlatsam roman olur. acı tatlı 4 yıl. tatlılar tadından yenmedi acılar yalnızlığın karesiyle çarpılıp en şiddetli sancılarla yaşandı. beni öldürmeyen acı güçlendirir diye güzel bir laf vardır hani ama malum biz balıklar için hikaye o :) en ufak acıda dünyanın sonu gelmişcesine yıkılmıştım, şimdi geriye baktığımda komik geliyor. ne kadarda boş şeylerle kendimi yıpratmışım yazık.
    sakın sen böyle yapma olur mu? sınavlara iyi hazırlan ama dersinmi kaldı boşveeer bütü vaar yaz okulu var sevgilinmi terketti boşveer elini sallasan ellisi, arkadaşın kazıkmı attı boşveer öyle arkadaş hiç olmasın başkasımı yok paran mı bitti boşveer hayat güzel ve maalesef çok kısa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kafamda binbir türlü soru işareti varr:) Ağlarım kesin yaa sulugözüz ya hemen döküveriyoruz göz yaşları.. :) Her şey zaten öyle değil midir? Yaşadıgın kötü olayı bile yeri gelip şöyle bii gülerek bakıyosun:) Bende öyle olcagını ümit ediyorum,moral için teşekküüür :)

      Sil
  5. Yerleşim sorununu halledebildin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu gece yola çıkıyoruz.inş halledicez:)

      Sil
  6. ooo üniversiteyi kazanmışızzzz :)

    hadi bakalım hayırlı olsun.

    hangi bölüm bu arada onu kaçırmışım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kazandım ama gitmicem. Sonra kii yazılarımada bi baakk:)

      Sil

Haydi Bakalım