15 Eylül 2012 Cumartesi

İlk mim


Günün nasıl geçti?
Az önce uyandım ve günümün nasıl geçeceğini bilmiyorum. Büyük ihtimalle evde tıkılıp kitap okuyacagım.

İsim vermeden bahset.
O benim 11 yıllık dostum. Bazı huylarına çok sinir olsam da, ah yapcak bişey yok:)

Neden hep cam kenarı?
Dışarıya bakarak birçok şey düşünebiliyorum, yolculuk bekledigimden de kısa sürüyor böylece. Ve beni çok rahatlatıyor. Ayrıca uzun yolculuklarda uyumak için en rahat yer.

Bugün kendin için ne yaptın?
Daha bir şey yapmadım. İngilizcemi geliştirmek için hikaye kitabı aldım. Büyük ihtimalle onu okuyacagım.Ordaki cümleleri çözmek çok zevkliii.

Twitter anasayfanı aç ve ilk gözüne takılan; 
Sivilceler yine sarmış her bir yanımıııı..

Düşün ki o bunu okuyacak;
Sadece bunu okuyacaksa sorun yok.Çünkü ben oldugum aklının ucuna bile gelmez..

Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;




Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz; 
benm canım yine sıkılıyor needendir bilmiyotum:(8

Bir cümle düşün sonra o cümlenin yerlerini değiştirerek yaz. 
Garip nedendir bilmem insanlar bazı.

Ctrl+V yap. 
Nice yıllaraa:)

*İsteyen kendini mimlesiiiiiin,gelip okurum zevklee.

4 yorum:

  1. Karikatür tercihlerini beğenmedim :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karikatürle fazla aram yoktur zaten öyle takılırsam bakıyorum aradaa:) belli etmişim demekkii:D

      Sil
  2. hah haaaa hepsine güldüm.
    sivileceler.
    karikatürler. sarah.
    :)

    kızılderili ne oldu yaw.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha:) ahh onu da yakında anlatacagım canım, az kaldı:)

      Sil

Haydi Bakalım