13 Temmuz 2012 Cuma

Yazın para kaynagı sarışın turistler

Allahıım dayanamıyorum. Geçen pazar Didim deydim. Böyle güzel,hoş,sıcak ve bunaltıcı havanın etkisiyle hava değişimine uğraşmıştık. Neyse uzatmıyorum konuyu gece dışarı çıkalım dedik kız arkadaşımla. Amanın o da ne.Her yer turist kaynıyor.Nasıl ama görmelisiniz. Sanki bu tatil yerleri bitek onlar için. Hani bizde dikkatli olalım aman oramıza buramıza bişey olmasın dedik ama bize bakan yok ki. Hep sarışın turistlere come come diyip duruyorlar. Hani suratımıza bile bakan yok o derece. Hele bizim türklerin onları masaya çağırmak için yılışık yılışık davranmaları yok mu? Aman tanrım! Başımızı sağa çeviriyoruz sarışın beyaz tenli beybiler,sonra sola çeviriyoruz sarışın justın bieberlarrrr ! Hele bi sarışın erkegin bana gülümsemesi yokmuu.İşte benim bittigim an. Hani gidip konusacagım ama ne diyeceeğim ki ''aaa naber yaa senden hoşlandım tanışalım mı?'' diyeceğim. Valla suratıma bile bakmaz. Bikere onlar güzel kız görmeye alışmış bizim türk kızlarınamı bakacaklar ha? Bide ingilizceyi tam bilsem gam yemicem. Okadar okuduk,gördük ama bi bok yok, yok yani böyle uzun uzun cümle kurup konuşamıyorum. Allahtan anlıyorum az çok. Herneyse öyle işte nasıl içim eridi o akşam anlatamam.Eğlenceden sogudum. Sanki bitek onlar için yaratılmıştı oralar.
      Bide sarışınlar çok tatlı oluyor yaa, neden acaba ?

2 yorum:

  1. ha ha didimde ingilizler var hep.
    çilli sarışın erkek seviyosun demek ki.
    belki de ingiliz erkeklerini seviyosun.
    veya beyaz isveçlileri.
    bembeyaz çirkin bee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bilmiyorum çok hoşlar:) sanırım ingiliz erkeklerii:)

      Sil

Haydi Bakalım