17 Kasım 2019 Pazar

Yıl 2019 Saat 01:00 suları

Giriş. Dinle.

Selam.

Nasıl esti aklıma da gecenin bu vakti kuş misali buraya kondum ben?

AA dur bakalım şuralarda bir blogum olacaktı dedim. Açtım. Geçmiş bir film şeridi misali aktı geçti önümden. Üzüldüm. Geçmiş beni daima üzer. Kötü birşey olmasına gerek yok. Hatıraların hüznü yeter.

Gençliğim, asiliğim,saflığımı hep buraya aktarıp büyütmüşüm ve sonunda serpilmişim.
Kimler gelip kimler geçmedi ki? Şu şişko dünyadan, hayatımdan. Sonrada kimler teker teker evlenmedi ki? (sadece ben)


Yazma ihtiyacı duydum birden. Hani olur ya içimi döksem rahatlarım belki.
Ya da gerçekten merak eden vardır beni şuracıklarda.. belki.. belki yani..
Gençliğin asi kızı LaLa. Ah..

Zaman su misali..
Aktı aktı aktı..
Güzel aktı..
Güzel iş yaşantılarım ve kademe kademe yükselişim.

Değişmeyen tek şey duygusallığım ve ileriye yönelik hayallerim. 
Hala aynıyım. Hala aynı ben.Meraklı,duygusal, bir türlü bulamayan ama hala inancı aşk olan balık kızı..

İnsanlardan hep kaçmak isterken hep de yakınlaşmak istemişimdir. ve şuanda tam ortasındayım. Değişimin ve gücün tam ortasındayım.

Yaşın kaç? diye soranlara hep 20 diyesim geliyor.
Çünkü zaten ben söylemeden onlara göre küçük bir minnak oluyorum. Daha fazla büyümek istemezken hayat erkenden olgunlaştırdı. Artık ağlarken içime içime ağlıyorum. Sonra bir bir sağlık sorunları. Eh fazla takıntı ve fazla içe atma sağlığa zararlıymış. Bilsem kendime daha da iyi davranmaz mıydım? Neyse şimdilik sorun yok. Narinliğime veriyoruz :)

Özledim kendimi. Kendi özümü. Hatıralarımı. Biraz hasret giderip kaçacağım yine.
Bu kaçma sahnesini de Aşkı Memnunun son sahnesindeki Behlül'ün Bihter'e vedasından örnek alıyorum sanırım. Ama o kötü örnek. Ama bir o kadar da benzeri. Yaşarken farkedilmeyen şeyleri bloga gelince farketmem gibi. Behlülünde Bihterin mezarı başında dert yanıp içini dökmesi gibi.
Sonra Behlül kaçar diyor..

Balık kızı LaLa kaçar,
Kendinize iyi bakın.

Tarih: 17.11.2019
Saat: gece suları
Geminin yelkenlerini rüzgara göre ayarla kaptan!
Bu kızın ne zaman geleceği belli olmaz!



20 yorum:

  1. ayyyyyyy heyooooooo hoşgeldiiiin gelcem yineğğğğğğ :)

    YanıtlaSil
  2. ay yaaa cici asiiiii daha daha annatsanaaa, iş, sağlık, hıhım, yükselme gibi. ay yaa ne tatlı anlatmışsın işte. ya bak ne geldi aklıma, hani yabancı müzisyenler vardııı, kızılderili gibi, bi oğlan vardı, hani sana asılan filan ayyyy. daha uzun annat herşeyiiii amaaaa :) olumsuzları da olumluları daaaa :) bi de gitme yani burda ol gel sık sık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat işte deeep!
      Burada olmamı engelliyor bazen..
      Akıllarda da hep şu kızılderili, bay w ler :)))
      Geleyim de anlatayım sonrasını :))

      Sil
  3. Merhaba editör
    yeni keşif ettim
    sizi takip ve izlemeye aldım.
    Uygun zamanda bana da beklerim

    YanıtlaSil
  4. Deep'in yazısından uçtum geldim. Tekrar hoşgeldiniiz. Siz yazın biz okuyalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemeen hafta bitiminde yazıyorum:)
      sizler de hoşgeldiniz:)

      Sil
  5. Sizi takibe aldım. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim
      uğrayacağım:)

      Sil
    2. Ziyaret için çok teşekkürler. Ayrıca yazınız çok içten ve samimi. Umarım sağlık sorunlarını geride bırakmışsınız dır.

      Sil
  6. baak seni son yazıma koydum canısıııı kikiki :)

    YanıtlaSil
  7. Bende Deep'ten gördüm hemen geldim. Çok uzak kalmayın, sesleyin arada.. :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili blogger arkadaşım. Mobil sürümde sorun yok ama bilgisayarda yazılarınızı okurken teknik bazı sorunlar var gibi. Sizi bilgilendirmek istedim. iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farkettim
      uzun süre girmeyince blogum paslanmış sanırım düzeltmeye çalışacağım:)

      Sil
  9. Temanız da okurken hafif göz yoruyor siyah yerlerin üstüne gelince bilginiz olsun yazınıza gelince içten ve güzel cümleler ama hayatta böyle bir şey dünya siz tabirinizle şişko dünya yutuyor bir şekilde dönderip dönderip atıyor bir kenrar işte saygılar takiptesiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Büyük olasılıkla blogum paslanmışş düzeltmeye çalışacağım:)
      güzel yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  10. “bir türlü bulamayan ama hala inancı aşk olan“ yaa bu ben ben bennnn🌸

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım