5 Ekim 2012 Cuma

Sivilceler sarmış her bir yanımı..

   1 haftadır birşey yazmıyorum, yazamıyorum. Nah şu sayfayı açıyorum bembeyaz karşımda duruyor  ama içimden yazcak kelimeleri bulamıyorum. Ya bir şeye sinirlenmem lazım, ya da fazla duygusal olup damara bağlamam lazım yazmam için.Şuan duygusallıgın ucunda oldugum için yazıyorum :D

   Şu 15 gündür yüzümde sivilceler var. Sanki ergenlik günlerime geri döndüm! Neden mi? Benim b12 vitamin eksiligim çıktı baya, bayaa hemde çok düşüktü. Onun için doktor iğne ve vitamin hapı verdi. İğneyi ilk 1 hafta her gün vurundum şimdi haftada 1 sonra ayda 1.. Şu 1 hafta iğne olayı geçtikten bi kaç gün sonra, bi sabah kalktım ki aynaya bakıp çığlık atmam bir oldu. Yüzümde nokta nokta daha dogacak sivilceler belirlemiş. Ben her zaman ki istifimi bozmadan geçer canım geçer sivilce dedigin nedir ki gülüm?  moduna girdim hemen. Çünkü bende okadar sivilce çıkmaz. Çıksada peeling falan yaparım ertesi gün geçer. Diger günler her sabah kalktıgımda biraz daha artmış olan sivilcelerime bakmaya başladım aynadan. Peeling,maske falan yapıyorum biri geçiyor digeri çıkmaya başlıyor. Ve şuan nerdeyse burnumun dibinde 4 tane kocaman sivilce var. Diger taraflarda ise mini mini bebeler.Abartmıyorum vallahi :( Her gören aaa nolmuşun sen yaaa. Ne o öyle yüzündeki sivilcelerrr??? Onları yolmamak için kendimi zor tutuyorum.  Ve şöyle bişey var ki dersanem başladı bu hafta. Yazık bana bakıp bakıp duruolar. Hani öncedeen tanısalar beni, ben böyle sivilceli değileem,biliodunuz dicem ama işte kaderr. Bunlarla da tanışmam böyle olacaktı demek kii. Bir de tatlı bi çocuk var ki dersanede anlatamam:( Ama bakamıyorum o bana baksa başımı eğiyorum ya da elimi sivilcelerime götürüyorum.. Kaç gündür stresten mtresten mi diye düşünüp dururken son anda bu kullandıgım meretler aklıma geldi. Bunlardan olabilir diye düşündüm. Şimdi doktora gidip söyleyeceğim. Vitamın hapının içinde az kalmış.Umarım bi daha vermezler. Verirlerse de .............................................
 

   Ah birde sonbahar geldi değil mii?? Kendisini sevmedigimi şimdi defalarca belirtiyorum. Çünkü bana yaz aşklarımı, yazın eğlenceli günlerimi hatırlatıyor.. Ve bazen istedigim davranışları, sevgimi belli edemediğim her geçen gün pişman oluşumu.. Sevmiyorum işte sonbaharı! Belki onunla ilgili çok söz yazabilir,şiirleri döktürebilirim. Çok hüzünlü bi yanı var. Yapraklarını döken ağaçlara dokunsam onlarla birlikte bende göz yaşlarımı dökebilirim. Ah kahretsin şu huyumu!

*Sivilcelerimin geçip, tekrardan güzel yüzüme kavuşmak dileğiylee!




Derdi nedir bu sonbaharın,
Neden soldurur gülleri?


16 yorum:

  1. Kesinlikle ilaçlardandır. Hem iğne hem hap b12 eksiklği için fazla değil mi? Alerji yapmış. Bol bol sebze, meyve yiyin. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun ya bilmiyorum baya düşük çıkmış artık nasıl değerlendiriyorlarsa.. 2yıl iğneden kullanmam gerekiyormuş. Umarım geçer :/

      Sil
  2. Şehrimin ağlak çocuğunu dinlemek güzeldi...ama böyle parçaları dinlediğinde emin ol daha da çoğalacak.kiih kiikhh..;))

    B kompleks ilaçların yanın da kalsiyum içeren yoğurt ve süte de önem vermelisin biliyorsun di mi?..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha çook çoğalıyoor :)
      Ahh evet yaaa yoğurt yiyorum da sütle pek alakam yok :D

      Sil
  3. sivilcelerden nefret ediyorum benim yüzüm,vücudum her yerimde vardı 7 ay ilaç kullandım çok kötü bir hap ama şu an baby face oldum.arada kızsal dönemlerimde bile çıkınca bir tane çığlık atasım geliyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya bende alışık değilim küçük çıktımı aldırış etmem geçer. ama bu sanki kalıcı gibi görünüyo :( arkadaşımında çok vardı o da kullandı şimdi bebek gibi olmuş:D

      Sil
    2. ah bu sivilceler keşke hiç olmasa :/

      Sil
  4. Sivilce işte en istenmedik zamanlarda pat diye çıkarlar:(

    YanıtlaSil
  5. Banada ilaçlardan gibi geliyor , birde onu sıkıntı yapıp iyice daraltma kendini :)
    erkekte sivilce çıksa işi hemen geyiğe vururlar :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aldırış etmicem ama aynanın karşısına geçince lanet okuyorum:D
      Ay evet ama sivilce kimseye yakışmıyo ya. Sivilcesiz günler diliyorum :D

      Sil
    2. Ayna seni güzel göstermiyorsa o onun suçuu

      Sil
  6. Hımm neydi "Beklenmedik durumlarda doktorunuza başvurunuz" du. :))

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım