26 Kasım 2019 Salı

5 Yılın acısı nasıl çıkmalı adlı başlık

>Giriş<

Yarın işe gitmek için kalkacağım şu sabahın köründe ben oturmuş en son neleri yazmışım diye blogu taradım.

Ve 2014 yılında bay W nin lüks hayatını en tatlı yerinde bırakmışım. Yeni bir kız arkadaşı bulmasıyla birlikte dizimiz baya uzun soluklu final yapmış:) tam 5 yıl düşünsene. böyle bir dizi olsa araya bu kadar uzun soluklu zaman girse meraktan çatlarsın.

Nasıl toparlasak da şu 5 yılı anlatsak? 
Güzel bir şekilde anlatabilirim.
En baştan değil.
Üniversiteye adım attığım yıl değil.
Neyse başlarız elbet bir yerden. Dur önce bi kendime müzik ısmarlayım ve geçmiş zamanın akışına bırakayım.


......................................................................................................

Sanırım onunla ilişkimiz devam etseydi şuan evlenmiştim 2 çocuk annesiydim kuytu köşede kendimi heba ediyor olurdum.
Bay W nin ilerleyen zamanlarda arkadaş grubu çorba olacak her biri bir diğerinin sevgilisiyle çıkacaktı.

Ama zaman su misali.
Bay w çıktığı kişiden birkaç ay sonra ayrıldı ve üniversite hayatım boyunca sürekli karşıma çıktı.
Kantindeyken elimde nescafeyle az daha onunla çarpışacağım günler gelecek bugün acaba hangi arabasıyla geldi hangi kızlarla konuştu diyerek ben akşamları okul çıkışında en uzak yerden onu izleyecektim. Arkadaşlarıyla konuşmalarını dinlemeye çalışacaktım.
Yani bendeki de salaklık hem çocuğu istemiyorum hem uzaktan takip ediyorum. Sanırım o sıralar hafif paranoyaklık vardı.
Bu üniversite yılım boyunca devam etti.
Göz göze geldik arkadaşlarımla sürekli konuştu, sınavda birbirimizden kopya çektik.
Onun aşkını istemiyordum ama yakınlaşması hoşuma gidiyordu işte. Hey gidi ergenlik.

Sonra stajlar girecek araya stajlarda yaşadığımız acı diyaloglar ve kendimi eciş bücüş hissetmem.
Sonra aşık olduğum adamın yanına gidişim olacak. Kapadokya'ya. İlk uçağa binişim ve ilk birine karşı bir şeyler hissedişim.Bay Z.
Sonra yine staj dönemi gelecek. stajdan sonra sarkıntılık yapan evli adamın hikayesi gelecek bay 0 . Dünyam kararacak ve o dönem beni kurtaracak sandığım adamın aslında beni batıracağı hikayesi gelecek bay Ğ. Daha hayatımın mini mini aşamasındayım ve Midem bulanıyor bu insanlardan derken...
Asıl hikaye şimdi başlıyor olacak. 
İş hayatına atılacağım ve Bay J'nin esintisine düşeceğim. Beni büyüleyecek. sonra korktuğum şey başıma gelecek ve gerçekten bu sefer hayattan nefret edeceğim.İnsanın görünüşüyle içinin bir olmadığını ilk kez ayırt etmede zorlanacağım. Kendimi ondan koparmam zor olacak. Ama bir şekilde koparacaktım.
Sonra en temiz en saf aşka düşeceğim. Şu anki ana.

Artık hepsini içimde tutamayacağım sırayla anlatmak için sabırsızlanıyorum. Hadi gel sana şu 5 yılı anlatayım.
Bir daha ki yazıda
Görüşmek üzere,

9 yorum:

  1. ay çok heyecanlı yaa genelde seni üzen durumlar olmuş ama galiba şimdi keyfin yerindee :) oleey tamam annat hepsisiniii :) o bayları hihi :)

    YanıtlaSil
  2. bi de işinde kolaylıklar başarılar onu da anlatırsııın :)

    YanıtlaSil
  3. Çok heyecanlı, devamını sabırsızlıkla bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım