7 Mart 2021 Pazar

Yüzleşme Zamanı 2021 Mart

 1 yıl sonra tekrardan Merhaba blog,

9 yıl olmuş buraya yazalı. ( son 4 yıldır ara ara bakıp kaçmalarımı saymazsak)

En son Kapadokya Sevdam 3'ü yazacaktım. ama yazıp yazıp silmişim. taslakta durduğunu görünce çok sevindim. yazdım ama sanırım yayınlamayı unuttum dedim. Sonra bir baktım bomboş:(

Ama yazacak pek bir şey yoktu zaten. Bay Z aramadı. O günden sonra 1 kere buluştuk. Sadece o kadar. Sonra kız arkadaşı oldu. Sonra yok oldu. Yok. Yazmadım.

Biz şu an an'a dönelim, hadi gel beraber içelim.

8 Mart doğum günüm. yine bir yaşımı atlıyorum diye hem üzgün hem mutluyum. neden bilmiyorum yaş atladıkça üstüme yüklerimin bindiğini hissediyorum. 

Daha fazla sorumluluk daha fazla dikkatli hareket etme, geleceği düşünme, endişeler... Birbirini kovalayan saçma telaşlar.

Bunca yıl mutlu olmaktan korktum,
Bunca yıl gururumun incinmesinden korktum,
Bunca yıl çoğu davranışlarımı değiştirirsem insanlar ne der le uğraşmaktan yorulurum diye korktum,
Bunca yıl okuduğum kitaplardaki örnek davranışları, öğütleri uygulayamamaktan korktum,
Bunca yıl aşktan korktum, aşık olmaktan, birinin beni sevebilecek ihtimalinden korktum,
Bunca yıl ailemi ya kaybedersem? diye düşünüp kafayı yiyip hayattan tat alamamaktan korktum.
Bunca yıl evlenmekten, çoluk çocuğa karışmaktan korkuyorum.

Ne oldu aşk kızına LaLa? Daha dün gibi aşka yanıp tutuşan kıza ne oldu?
Bütün bu korkuların seni bunca yıl nasıl yaşattı diye sormazlar mı insana?
Kendinden mi emin değilsin?
Aşık değil misin? Ya da aşk nasıl bir şeydi?
Ya da insanların senin sevmesini neden istemiyorsun? Madem istemiyorsun sen neden sevgini gösteremiyorsun?

+Yüzleşme zamanı..
+Yeni yaşınla birlikte korkularını ve endişelerini bırakma vakti geldi.
-Şimdi mi?
+Korkuyor musun?
-Şey biraz daha zamana ihtiyacım var desem?
+Hep kaçtığın şey bu olmadı mı zaten? insanlara biraz daha zamanı var demedin mi sürekli? Oyalamadın mı insanları? Beklentiye sokmadın mı yeterince? ne kadar daha zamana ihtiyacın var ?
-Sadece uzun süre kendim, tek başıma kalmak istiyorum. Bir ömür böyle tek başıma yaşlansam kendimle baş başa kalsam?
+Merak etme zaten bir süre sonra bu hayatta tek başına kalacaksın. Şimdi ne acı çektiriyorsun kendine söylesene!? dışarı da hayat akıp gidiyor ellerinin arasından. sen ise boş işlerle uğraşıyorsun. bu hayatta yeteri kadar üzülecek dert var ve olacak. Şimdiden kafa yormak yerine şu ana odaklan. yapabileceklerinin üzerine konsantre ol. zamanı yakala. aşta kal. sevgi de kal. ama ne olursa ol bizle kal. varlığını hissettir. sen güçlü bir kızsın..
-Aynı benim başka insanlara konuştuğum gibi konuşuyorsun.. ben de işime gelince karşımdaki insana senin gibi nasihat veririm. şimdi aynı şeyi kendim için yine kendime söylüyorum. 

Aynaya bakıyorum her gün. elim ayağım tutuyor. dilim dönüyor. gözlerim görüyor. hissediyorum. dokunabiliyorum. anlayabiliyorum. duyabiliyorum. daha ne lazım? ne lazım? diye bazı yerlerde kendimi yiyip bitiriyorum. bak şimdi konular nereye geldi?
Ağlayacak mısın ağla? neye ağlayacaksın? Dünyanın sonu mu geldi de haberimiz yok.

Yeni yaşımdan ne bekliyorum?
Ben de bilmiyorum.
Belki daha fazla sağlıklı yaşamak.
Belki daha fazla ailemle kalmak.
Belki daha fazla aşk
Belki daha fazla iş aşkı
Belki daha fazla para kazanmak.

Hadi ağla bari giden yıllarına ve şimdiden
gelecek yıllarına.
Biraz açılırsın canım.

Yeni yaşın kutlu olsun.
İyi ki doğdun ve var oldun.
İyi ki.. Canımsın.

İyi dinlemeler


---------

Yapamadığım birçok şey var
Hem tatminsizim hem günahkar
Sen beni bu şehirden kurtar
Bir yer bulalım dünyadan uzak


4 yorum:

  1. ayyyy ciciii yeni yaşın kutlu olsuuun, şimdi bana kaybolan yıllarımı verseleer la la laa :) boşver yaa sal gitsin hayat güzeel :) o zamansa annat yine seeen :) hoşgeldin bi dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy yine hoşbuldum
      Salıverdim yıllarımı deeep

      Sil
  2. Geçmiş doğum günün kutlu olsun. Bende 9 yıldır bloggerdayım ve yine uzun ara verenlerden... 33 yaşımda insanın asıl kendini keşfetmesi ve anı yaşaması gerektiğini anladım. Bu şubat ayında doğum günümde dank etti, bi aydınlandım :))) Kahveni huzurla yudumladığın mutlu günler diyorum sana :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      teşekkür ederim. sen de aydınlananlardansa sevindim :)
      ara verip hiç geri gelmemekten korkuyorum:)
      sevgiler

      Sil

Haydi Bakalım