30 Haziran 2013 Pazar

Bana ne olmuş?

Niyedir bilemiyorum aslında biliyorum da cevabını vermekte üşeniyorum. Bir yandan evde oturmak film seyretmek, kitap okumak istiyorum  (yapıyorum da ) diger yandan doyasıya gezip eğlenmek.

5 güne yakın dışarı çıkamamıştım dişimin şişip çekilmesinden dolayı. Ama şu dışarı çıktığımın birkaç günü acayip sersem gibiyim. İnsan görmeyeli sanki seneler geçmiş gibi geldi bana. Doyasıya gezmeye can atan ben; kalabalıkta ve sessiz ortamda başıma agrılar giriyor, böyle ne bileyim ayağım tutmuyor,gözlerim tuhaflaşıyor hemen eve atmak istiyorum kendimi. Bir de gürültüyü kaldıramıyorum. Bu arada dişten yemek yiyemediğimden (az yediğimden) dolayı da (5 günde) 3 kilo verip 50 ye düşmüşüm. O sırada annemin şaşkınlıgını görmeliydiniz. Derhal yemek yiyorsun LaLa!!! Dışarı çıktığımızdan beridir söylediği laflar; şunu yemek ister misin? Bak nefis, Hadi tatlı alalım mı?, Dondurma ısmarlayayım mı ha ?, Patates yer misin sen seversin, Hadi ama şundan az bişey alll !...
Benim ise cevaplarım çok klişe ve bir o kadar da öfkeliydi. Yeter ama yemek istemiyorum, anlamıyomusun?, Offf sıkıldım artık yemicem yemicem dedim!!, Yemek istesem söylerim ya da kendim alabilirim öyle değilmi?, Canım çekmiyoor ısrar etme ama yeterrrrrr!
Dışarıdan eve kendimi zor atıyorum sonra. Kafam da bin ton kuşlar uçuşuyor ve laaap yatağımdayım.
Bu çıktığım günlerdeki alışveriş magazalarında hep bebeklerle, çocuklara denk geldim. Bebeklerle aramda sanki çok özel bir bağ var. Bugün hatta 5-6 aylık bi bebeğe yaklaşıp çokkkk tatlısın ama deyip gülümseyerek el salladım. O da bana anında karşılık verdi ve tatlı tatlı güldü. Özlemişim bebeklerle ilgilenmeyi, onları sevmeyi..

Hani demiştim ya ev kuşulugum tutar benim diye bu da bi haftanın nasıl geçtiğine işaret. Umarım diger haftalar böyle geçmez..
Yarın yeni bir ayın ve yeni bir haftanın başlangıcı olacak. Severim böyle tesadüfi şeyleri. Ve benim temmuz ağustos dedim mi aşk hayatım gelişiyor. Ben de merakla bekliyorum da, evde sürekli oturursam da gelmez ama talibim değil miiiii ?
 :)



15 yorum:

  1. beş mi ? yaa ben değil beş gün beş sene yemek yemesem beş gram kilo veremem beee kız suss böyle şeyler yazıp beni gıcık etmeee :)

    demek bu aylarda aşk hayatınız şey oluyorrr ooo hadi bakalım bebek bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah daha çok gıcık ederm bak:)
      Ne bebeğii yahuuu ufak attt:))

      Sil
  2. O zaman Temmuz ayı size hem nerjinizi hem de aşkı getirsin, hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. Hi, dear! (: Thank you for your visit and for your comment on my blog!

    http.77www.caterina-m.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. oy kıyamam ev kuşu bende öyle olurum ama gezmeyi de çok severim.Bir kilo versem ağzıma yemek tıkan ebeveynlere sahibim sağ olsunlar hiç izin vermezler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha sanırım bende bu yüzden verdiğim kiloları biraz aldım :))

      Sil
  5. hah haaa güldürdün valla iyisin iyisin.
    hadi iyi yazlar.
    gelişkin olsun.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Cute pictures!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  7. Sana ne olduuu :)
    kim bu gözlerinde ki yabancıı (:

    YanıtlaSil
  8. Gürültü, kalabalığa yabancılaşmışsın demek.. Yavaş yavaş kendini alıştırmalısın bence.. Yoksa bu gidişatı iyi görmüyorum ben :)

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım