6 Temmuz 2013 Cumartesi

Üni tercihi yardım......

Direk konuya giriyorum çünkü uzun uzun anlatmak istemiyorum:/
Bana açık öğretimden önerebileceğiniz, önü açık 2 yıllık bir bölüm var mı? Neden 2 yıllık, çünkü puanımın seneye düşmesini istemiyorum. Seneye tekrar giricem sınava, bu sene puanım düştüğü için ne yazık ki istediğim sonucu alamadımdım..
Bari elimde kendimi motive edecek bir şey olsun istiyorum. Sosyal hizmetleri büyük ihtimalle yazmayı düşünüyorum.Staj da yapılıyormuş. Diger yandan halkla ilişkileri düşünüyorum ama çok açık varmış ,malum meslek liselerinde falan da okunuyor. Bunları okuması kolay bir bölüm diye seçtim. Arkadaşlardan birkaçı okuyor memnun. Beni 1 yıl zorlamaması gerek. Bir de insan kaynaklarını arkadaşım çok iyi, kolaylıkla iş bulunabilinir diyor ama muhasebe ve finansal işlemler seni batırır diyor. Siz ne dersiniz ne yazayım, napayıım?:/
Üniyi adam akıllı kazanana kadar uğraşıcam başkaa şansım yoook ki.

6 yorum:

  1. zihin engelliler öğretmenliği var kuzenim okuyor rahatmış. Bir de şuraya bir bak istersen faydası olabilir :
    http://2yillikbolumler.blogspot.com/2012/05/zihinsel-engelliler-ogretmenligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bizim tanıdık da okuyor da öğretmenlik pek düşünmüyorum :/ araştırırım yine ilgin için teşekkürler:)

      Sil
  2. baksana, yazsana bütün seçenekleri buraya.
    2 yıllıktan 4 yıllığa da geçilebiliyo ayrıca sanıyorum, notlar iyi olursa.
    seçenekleri yaz, bi düşünürüz.
    :)

    YanıtlaSil
  3. deep ; araştırıyorum, evet öyle de oluyormuş da tam bilmiyorum ben de ,(hiç düşünmüyordum da açıktan). Tam netleştiririm 2-3 güne yazarim secenekleri yine :)

    YanıtlaSil
  4. tam emin değilim sanırım ygs-3 ten adalet bölümü diye bi şiy var 2 yıllık sonra 4 yıllık filan da okuyabiliyorsun sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Mr.brightside; evet ama puanımi düşürüyor ya, adalet dışındaki 2 yıllıklar düşürmüyor. İlgin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım