25 Nisan 2015 Cumartesi

2015lik ilk yazım :))

ayyyh bugün şöyle bi aklıma esti uğrayayım dedim. En son aralığın bilmem kaçında kalmışım:) Yazmayalı yine çok zaman olmuş. Dengemi bi türlü ayarlayamıyorum. Niyeyse defterlere fıldırfıldır yazan ben 2,3 yıldır yazmaktan uzaklaştım. Okumak istiyorum sadece. Bolca okumak..

eeee dahaa daaa dersekk ben iyiyim işte keyifler şükür yerinde. Entrikalar yok pek, hiç yok desem de yeridir:)
Yine kısacık fısıldayıp çıkıyorum, araya uzun zaman sokmadan tekrar buraya yazmam dileğiylee..

7 yorum:

  1. selam vereyim dedim iyisin di mi? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim teşekkürler sende iyisindir umarım. kusurabakma geç bir cevap oldu :)

      Sil
  2. Bak mia ,francesca daha bissürü bloger dönüyor sende boşlama buraları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok boşladım :(

      Sil
    2. Ama ben senin bloguna yorum yazamıyorum ya bi el att :D

      Sil
  3. ya noldu okul filan nabıyon ya söleseneee :)

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım