17 Aralık 2014 Çarşamba

Ruh Hallerim

Mutluyken, huzurluyken yazamıyorum ben niyeyse. Oysa insan mutlu olunca daha çok anlatası gelmez mi? Bende tam tersi işliyor galiba. Şuan kafama taktığım bir şey yok. Olmasın da zaten. Çünkü o zaman cidden çekilmez biri oluyorum.



Şu ana kadar dilediğim dilekler gerçekleşti. Her ne kadar geç olsa da gerçekleşmeleri. Ve şimdi şaka gibi, gerçekten şuan da dileyebileceğim bi dileğim yok... Belki de ondan kafam bu kadar rahat. Sadece ilerde iyi bir iş,iyi bir koca dileyeceğim galiba. E o dileği de şuanlık ertelesek bi sorun olmaz..:)

Gerçi şimdi hiçbir şey yokken kafama takacak nedenler arıyorum. Çünkü manyağım aptalım. Mutluluk yaramıyor işte bana.

Hatırlarsanız bay W yi anlatmıştım. Hiçbir şey olmadığı halde bi süre kafama taktım. Niye? Çünkü uğraşacağım hiç bi halt yoktu ve okulda sürekli gözümün önündeydi. Yaptığı her hareket gözüme batıyordu.

Şimdi bay W nin bir çıktığı var. Nasıl oldu nasıl bir anda oldu bitti biz şoklardayız. Sınavlardan sonra 1 hafta okula gitmedik olanlar olmuş:) Üstelik onun olduğu kız  grubuyla da sohbet içindeydik onlarla fotograflarımız vardı. Nasıl bir cesaret anlayamadım. Sen tut geçen hafta el ele sınıfa girin. Oldu mu şimdii..

O kız da safa benziyor, nasıl sömürecek kim bilir. Zaten kız tam onun istediği gibi. Neden? Çünkü kız yurtta kalıyor malum dizinin dibinde anası babası yok. Kızla dilediği şeyi yapabilir. Onun için özellikleri tam onluk. Ha bir de o değil de benim için yanıma gelmeyen sohbet etmeyen yüzüme bakmayan insan onunla nasıl el ele olmayı becermiş orası koca bi soru işareti... Bir de gözümün içine soka soka yapması yok mu?  Kızın yanına gidip oturmalar, sınıftan el ele çıkmalar. Resmen gözümün içine batırıyor. Ama görmemezlikten gelerek çok güzel üstesinden gelebilirim, geliyorum da.. Aklı sıra kıskandıracak bak sen de kimsin bee hemen de işte birini bulurum böylee! Hem de senin konuştugun kızı mızı dinlemeden. Bak, üstelik istediğim kız tipini de buldum. Benim dizimin dibinde olacak, senle uğraşmak zorunda kalmayacağım. Bunu da senin gözüne soka soka yapacağım! diyerek.. Ona bu fırsatı vermem mümkün değill..

Neyse 1 aydır konuşmadık zaten bay W le. Artık mutlu huzurlu olsunlar ne diyelim. Beklediğim bir şeydi , fakat ben o sınıfımızın uzaylı kızlarından biriyle çıkacağını sanmıştım. Yani bizi ters köşe etti.

Bakalım hayat daha neler çıkaracak karşımıza ..

4 yorum:

  1. Mutluluk batıyor derler ya insanlar öyle işte. Ama mutsuzken yazmak da iyi bir şey, insanı rahatlatır.Daha çok gençsiniz karşınıza çok kişi çıkar ama önemli olan doğruyu bulmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet batıyor ya:)
      Aynen haklısınız önemli olan o :)

      Sil
  2. Hep mutlu olcanım.. Yeter ki tek kötü yanı yazamamak olsun.

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım