16 Şubat 2017 Perşembe

2 yıl sonra tekrar .. 😲

2 yıl mı olmuştu girmeyeli ?
Ya da 10 yıl?
20 yıl?
bilemedim ama zaman çok çabuk geçip gitmiş..

Aklıma geliyor arada ne yazardım bee eskiden çıkmazdım buralardan diyorum. İnsanın uğraşacak şeyleri çıktıkça buraları boşlarmış bunu anladım. Ama yazmak güzeldi. Ki hala güzel. Defterimin yerini tutmuyor. Orada sadece ben okuyorum. Burada ise siz.
Her neyse çok özlemişim yazmayı, burada olmayı:) İnşallah iyisinizdir , ben iyiyim 😊

Sizlerin bu zamana kadar buraya devam etmenize neden olan şey nedir ?:)

Ortalığı biraz kurcalayıp kaçayım barı yine. Çok özleştim 😊😊



15 yorum:

  1. Hakikaten nerelerdeydin sen?
    Yorumunu görünce çok şaşırdım uzun zamandır ortalarda görünmüyordun. Neyse iyi ki geldin hoş geldin, yazmayı seviyorum bu yüzden uzun soluklu aralar versem de sürekliiliği sürdürüyorum az ama devamlıyım yani.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Aklıma geliyor blog ama unutuyorum ve bu dönem çok vaktim olmuyor :(
      iyi ki geldin sen dee :)

      Sil
    2. Olsun biraz dinlen yine gelirsin..

      Sil
  3. ben de uzun zaman boşladım buraları...
    hayat kargaşası işte büyük şehirde vakit kalmıyor ki kendine özel zaman ayır hobilerle uğraş fotola post oluştur paylaş vs vs zor...
    Geri dönme çabalarına girdim bakalım becerebilirsem.
    neden mi?
    paylaşmak güzeldir :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sen de bayadır yokmuşşsun:)
      Ben beceremiyorum baksana geri dönmeyi :(
      Bi varım bi yokum hiç sevemedim :/

      Sil
  4. Hadi bakalım bir ayı geçmiş az bi uğra.. Hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) özlemek güzel ama fazlası sıkıcı demi

      Sil
  5. Selam bebeğim ikimizde geri geldik :) Hoşgeldin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım da bi türlü komple gelemiyorum hahaha :)

      Sil

Haydi Bakalım