24 Nisan 2017 Pazartesi

Neler olmuş hayatta.. 😊

Ne yapmışız
Neler etmişiz

Ne yapmadık ki
Neler etmedik ki.

Üniversiteye başlamamla bütün işler karıştı. yok yok aslında karışmadı ama bana göre karıştı.
Çünkü geç kalmanın ,geç başlamanın telaşıyla oradan oraya koşturdum. Çünkü bir amacım vardı.

Son sürat açık öğretimi bitirdim.
Son sürat kurslara yazıldım.
Son sürat seminerlere gittim.
Son sürat staj yaptım.
Bunlarla birlikte okul devam ediyor, vakıf devam ediyor, sınavlar devam ediyor..

Eh haliyle bu hayatın koşuşturmasına yorgun düşüp sık sık hastalandım. Yoruldum. Dost sandığım insanların sahte yüzlerini gördüm. Kavga kıyamet koptu. Yere düştüğüm zaman tek başıma toparlandım. Çevremde o kadar insanın olması ama bir o kadar da tek başına olmam.. gerçekten acınası değilde nedir?

Böylece tam söyleyecekken bir şeyleri birilerine sustum.
Tam aşık olduğumu ona söyleyecekken sustum.
Düştüğümde beni kaldırmadıklarında sustum.
Sabrım zorlandığında ağzımdan kötü bir söz çıkmasın diye sustum.

Ama susmakta yetmiyormuş. Daha doğrusu susarak bir şeyler olmuyormuş. Kimse seni anlamıyormuş öyle de.  Madem öyleydi ben de gerektiği yerde cevabı yapıştırmayı öğrendim.

Yani hayatın akışında debelenip durdum tek başıma.  
Ama çok şey öğrendim. Gözlemlerime göre içinde fesat olan insanlar kaybediyordu. Bir şey saklayanlar, yalan konuşanlar... Bunları hep izledim. Ve kazanan ben oldum .
Bazen ısrarla bir şey sorduğumda onların gözlerinin içine bakıp yalan söylemelerini dinlemeyi sevdim.  Onların yalanlarını duymak keyif veriyordu. Çünkü kendilerinin nasıl bir aptal olduklarını bilmiyorlardı.

Bir o kadar da aşk hayatı da yalanmış. İnancım giderek düşüyor sanırım.

'' beni sevmek istemiyor, ama beni kaybetmek de istemiyor.''



Bu ara favori şarkılarımdan biri. bana gelsin barii..↙




 

6 yorum:

  1. dolu dolu yaşıyom diyoon :)

    YanıtlaSil
  2. Hayatta hep düşerek kaklmayı öğreniyoruz ne yazık ki, sende de biraz öyle olmuş. Ama içinden çıkabilmişsin, yoğunluğuna yorgunluğuna rağmen ayaktasın, tebrikler. Bundan sonra daha ışıltılı, huzur dolu güzel günlerin olsun. Hayırlı kandiller. (dönmene sevindim.)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim:)
    İnşallah ayakta kalmaya devam ederiz:)

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım