17 Ağustos 2012 Cuma

Ağlamaklı bir gece

       Şuan bunu ağlayarak yazıyorum.Çünkü her şey okadar çok üstüme gelmeye başladı ki anlatamam.. Ben çok mutsuzken ve ağlarken yazarım en çok.Bugünde böyle bir gece. Aslında çok neden varr. Bilmiyorum sıkıntılarımın biri bitiyor,digeri başlıyor. Sanırım artık sıkıntımı ve içimdeki fırtınalarım ağlayarak,hıçkırarak atma zamanı. Ben defterime böyle ağlayarak yazı yazarken gözyaşlarımın defterimi ıslatmasını daha da bi ağlayarak bakarım. Böyle bi garibim... Şimdi ise klavyeler gözü yaşlı, şarkılarla sevişiyorum. Bağlandıgım ve alıştıgım kişilerden kopamıyorum.Bugün biraz da böyle. Bir de kızıl dereli sevgilim yüzünden.. Hep tartışma hep birşeyler,ortalık karışıp duruyor. Zaten büyük kısmı ooo.  Yine tatile çıkmak istiyorum bayramda, ortalık dinlensin. Üniversite yer sonuçlarını son derece merak ediyorum. Birde onun stresi  eklenince..
  Offfffffff neyse nasıl bi yazı şekli oldugunu bilmiyorum. İçimdekilerin bir kısmınıda olsa buraya yazıp atmak istedim. Çünkü birazda böyle rahatlıyorum. Ve bu yazılarımı fazla uzatamıyorum.Kestirip atmak geliyor hemen içimden.
  Beni genellikle böyle bir ağlak kız olarak yazdıgımı göreceksiniz...


ilk defa bir şarkı  

10 yorum:

  1. vayy benim melankolik bebeğime bak sennn ağlarmıymışşş küçük kızımız :)

    kuzusu ağlamak söz konusuysa kendimi tek geçerim bi kere taammm mı :)

    ama anladım ki ne kadar üzülürsen üzül ne kadar ağlarsan ağla hayat çok kibirli kendini beğenmiş bi şeyyy hiç takmıyor biziii :)

    o yüzden su akar yolunu bulur elinden geleni yap gerisini Allah a bırak .

    en güzelini ilk tercihinde bulman dileğiyle :)

    şarkıda iyiymiş haa :)

    mucukkkk

    YanıtlaSil
  2. Sinirler bozulunca ağlıyoruz:)
    Aman yaa ağlamasak hiççç:)
    Evet kendini begenmiş hayatt bizi hiiç takmıyoor. Bende artık oluruna bıraktım..
    İnş mutlulugum tercih sonucuyla gelirr:)
    Begenmene sevindim şarkıyıı kocaman öptüüüüüüm:)

    YanıtlaSil
  3. Üzülme ama!Geçer hepsiii! bişi dicem hüzünlenince çok acılı şarkılara takılma emi?..:))bir de aynaya bak kendine gülümse...hadi ama dene bir bak..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya geçer ama işte o an herşeyi gözünde büyütüp bitiriyorsun:) Hüzünlenince o acılı şarkılar tek arkadaşım:(
      Aynada çok tatlı,şirin,sinsi bir kızın gülüşünü görüyorum:) teşekkürler rosemaryy :)

      Sil
  4. Cesursun lala :) ben ağlarken yazsam bile bunu söyleyemiyorum, hayır yok gececek iyiyim o bu su gibi bahaneler buluyorum :) tebrik ettim seni bu sebeple :) ağlama kala :/ sevgilinle aran iyi olur. Bende bir insana bağlandım mı koparmıyorum o cok sakat ve de zor bir sey :/ seni anlıyorum .. Ama gecer dediler, geciyormuş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet bahane buluyorsun geçecek diyorsun ama ben de yazınca, içimi dökünce rahatlıyorum ve ağlamam hafifliyor:) Bir zaman sonra geçiyor, hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun:)

      Sil
  5. Bu kadar kafaya taktığın nedir merak ettim ama meraklı melehatlik yapmayacağım, boşver herşey geliyor geçiyor gençliğinde bir gün geçecek o yüzden bu zamanların tadını çıkarmalıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle biriktire biriktire patlıyorum bu da onlardan biri:) Aynen bunlarda geçecek..

      Sil
  6. iyi misin geçti miiii tatil yaptın mıııı

    kızılderili daha gitmedi miiii.

    okul durumu noldu.

    :)

    gülümse hadi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım birazdan yeni bi yazı yazacagım sorularının bütün cevabı orada :) öpüyorum

      Sil

Haydi Bakalım