27 Ağustos 2012 Pazartesi

Tatlı Telaşlar

    Her şey o cuma gecesinden sonra değişti.. Yani sınav sonuçlarımın açıklandıgı günün gecesi. Hiç beklemedigim bir yer çıktı. Denizli- Pamukkale üniversitesi ama 2 yıllık. Ben en son 3 tane özel üniversite yazmıştım hani babam pek istemiyordu özel, ama annem çok istekliydi.. Bende ozaman en alta yazayım onları demiştim hani hiçbiri tutmazsa özel.
 
    Ben o gün sayfaları yenileyip açıyorum nasıl heyecanlıyım ama görmelisiniz. Birde cumartesi günü Bodruma gidecektik sabahtan. Annem valizini hazırlamış daha benimki duruyordu. En sonunda site açıldı. Annem çok şaşırdı yüzü düştü bi anda.O özelde iç mimarlık istiyordu. Bende istiyordum ama şans işte. Birde bu çıkan bölümüm bankacılık. Ben ne ara 2 yıllık yazdım derken 2-3 tane serpiştirmişim aralarına. Bu da zaten sonuncu devletti. Diyorum ki ŞANSS. Tebrik edildim. Ben ufff yaa neden 2 yıllık çıktı derken yatay ve dikey geçişlerinin oldugunu öğrendim. Ve bununla birlikte çoookk çalışmam gerektigini.Çalışıcam artık başka işim gücüm yok. Bankacılıkta iyi bi yandan zaten kpssye falan da giricem bu yıl. Şuan Pamukkaleden 6 arkadaşım var tek kalmayacagım yani buna şükür. Evde tek evlat olmak kötü aslında. Şimdi ben gideceğim annem ayrı bir hüzünlü bakıyor, babam ise ben tatildeyken bütün işleri halletmiş,araştırmasını falan yapmış,elinden geleni yapıyor kısaca..

 Her neyse sınav konusunu o gün gelinceğe kadar kapatıyorum buradaa.

 Gelelim tatilimee...


 Ve BODRUM. 

   O kadar dile getirilen,ünlülerin zırt pırt gittigi ve para tuzagı olan yer. Ev tuttuk ordan. Maksat bayramı orada geçirip güzel tatil yapmak. İlk gün güzel geçti. Öyle tanıdıgımız gezdirdi Turgut reisi. İlk defa dövme yaptırdım. Balık burcuyum onun iiçin 2 tane yunus balıgı yaptırdım:) Diger günün akşamındaysa Bodrum merkeze gittik. Nasıl insan kaynıyor iğne atsan yere düşmez o derece. Ama yine süslenmiş,püslenmiş beyaz  tenli,sarışın beybiler vardı. Bu arada Halikarnası çok merak ettim ama yollamadılar. Eh napalım üniversitede birini bulur giderim bendee. Merkezi bizim bu İzmirdeki Konaga benziyor. Vallaha aynılar. Sadece Bodrumun sosyetesi ünlü birde bir kaç mekanı. O akşamda öyle geçti.. Diger bir kaç günler normaldi. Daha sonra orda okul arkadaşımla buluştum. Yani koca tatilde bi buluşamadık hep kaldı.Şimdi taa Bodrumda buluşuyoruz. Bu da ŞANS iştee. Beni gezdirdi Bodrumu. Birde gündüz gör dedi. Gerçekten tenhaydı. Yani o gece geldigimizde pek anlamamıştım göz gözü görmüyordu.

    O gün ben üstümde bikini altıma mini etek falan arkadaşımın üstünde de pareo. Denize girip çıkıyoruz,fotograf çekiliyoruz ve hep aynı yerlerden geçiyoruzz. Bizi görenler yabancı sanıp önce türkçe,cevap vermezsek excuse me ,hi diye sesleniyorlar. Arkadaşımı Fransızlara benzetiyorlar. Saçları da kıvırcık baya.. Galiba o gibi yerlerden 4 defa geçtik. Sonra arkadaşımı yolcu ettim. Annemleri beklemeye başladım. Bi yarım saat de onları bekledim. Nasıl ama ayaklarım yorgunluktan agrıyor,plaj çantam havludan dolayı ıslanmış üzerime damlıyor. Tam bir savaştan çıkmış vaziyetteydim. Magazalara girip çıkıyorum. En son bi yere girdim. Güzel bi elbise vardı bi deneyeyim dedim. Giydim. Kabinin diger yanda annesini bekleyen benim gibi bir kız vardı. Beyaz tenli falan. Bana baktı gülümsedi,üzerimi dikkatli dikkatli inceledi. Gecelik gibi oldu değil mi? deyip kıza gülümsedim. Kız beni takmadı, sonra arkasına dönmüş annesiyle yabancı konuşuyor. Aha LaLa kızın yabancı oldugu belli olmuyor mu be iyi ki başka birileri görmedi dedim kendi kendime. Sonra hemen üzerimi çıkarıp gittim ordan.
 
   Bodrum o gün beni tanıdı yani kısaca. Geldigim yerlerden tek başıma gidip geliyorum zaman geçsin diye. Sonra benimkileri almaya gittim.Bi baktım bunlar süslenmiş püslenmiş. Hadi gidiyoruz eğlenmeye dediler. Bende ben bu halde gelemem amaaaaaaaaa. Eve gideceğim çok yorgunum deyip anahtarı istedim. O gün bunlar discoya gireceklermiş ama ben yokum diye girmemişler. Kaçırdım yinee..



   Benim kızılderiliye gelirsek son konumuz olarak.. :)

   O tatile çıktıgımız gün anneme uyup laptopı aldım. İiyiki de almışım çünkü geceleri saat sabah 5-6ya kadar camera açıp görüştük. Uzaklıgı sorun edip duruyor. Ona aldıgım bilekligi hiç çıkarmıyor ve fotografımızı hep yanında taşıyor. Bana gösterip ordaki LaLayı öpüp duruyor.. ahh :)) Şuanlık iyi gibiiyiz. Bununda kardeşi burdan türk kızına aşık.. Ama babası benimkine kızgınmış.Kardeşiyle bunu bırakıp başka şehire gösteriye gitmişler dün. Eeee ne de olsa sevgilileri burda:) Yinede bilmiyorum. Yalan üstüne yalan yakaladık. Neyse eğleniyorum bende..


***Bu arada annemin arkadaşı sen biraz İspanyollara benziyorsun dedi. Şaşırıp kaldım. Ama daha kara olsaydın kesin benzerdin dedi. Bunu biri daha söylemişti hafif benzedigimi.. Şöyle bir kendime baktıgımda benzemiyorum aslında yaaa. Acaba ondan mı benim Rüzgar bu kadar bana aşıkk.. :/
 


 Yine 1 hafta yazmayışımın canını çıkardım:)


4 yorum:

  1. ha ha heeey güzel günlermiş.
    :)
    bakalım şu kızılderili konusu nolcak.
    :)
    bodrum başka.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok merak ediyorumm şu konuyuu :) Aynen başka ama okadar abartılcak birşeycigi yokmuş:).p

    YanıtlaSil
  3. sabaha kadar deniz kıyısında bi ileri bi geri giden kalabalık insan topluluğu.
    aslında denizi koyları güzel zaten.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :)evet güzelmiş koyları ama gitmedim..

      Sil

Haydi Bakalım