9 Ağustos 2012 Perşembe

Güzel bir haftaa

Blogu kaç gündür açıp kapatıyorum. Aklımda o kadar anlatmak istedigim şeyler var ki dökemiyorum buraya. Bir anlatsam çok rahatlayacagım biliyorum. Ama kelimeler tıkanıyor işte.
 

    5 gündür teyzemlerle birlikte gezip tozdum. Yurt dışından geldiler. Haliyle koşuşturmaca geçti. Ve birde oraya buraya ziyaret gerekiyor. Her neyse çok eğlenceli insanlardır. Onlarla gezmeyi,eğlenmeyi bayılıyorum.
En son dün gecede kuzenin dogum günüydü. Hadi dedik bi barda kutlayalım hem son gün hem de sürpriz yapalım. O gece okadar güzel geçti ki anlatamam. Hiç eğlenmedigimiz kadar çok eğlendik. 2 kırmızı şarap ve bir alkollu kokteylle gece su gibi aktı. 1 birayla sarhoş olan ben,bunda sadece bana gülme krizi geldi, ufak bir şey de bile patlatıyorum kahkahayı. Bir de sesi süpper canlı müzik söyleyen çocuk vardı. O şarkı söylüyor bende ordan şarkıyı bağırarak söylüyorum. En sonda beni görüp duymuş olacak ki hey sıra sende diyerek mikrofonu bana dogru uzattı. Bende başladım çoktan unuturdum ben seni çoktaaan ah bu şarkıların gözü kör olsuuuuuuuuun ! diye bögürmeye. Çocukta harika deyip başka şarkıya geçti. O gün bütün içimdeki herşeyi kustum. Yani nefretimi, aşkımı, isyanımı.. Sonra başladık göbek atmaya.Elemanlar bile oynayarak yürüyorlar. Zaten kafalarda güzeldi. Ordan çıktık, bir de ben topuklu ayakkabı giymiştim. Bizimkiler düz yerde bile düşüyorlar, ben sanki bana hiçbir şey olmamış gibi kimseye kolumdan tutturmuyorum, iyiyim ben yeaaa siz kendinize bakın diyerek kendimden emin yürüyorum. Tabi gülme krizi eşliginde. Sonracıgıma ben bunların fotolarını çekerken başım dönüp bi anda bilegim burkulup düşmezmiyiiim. Kolumdan tutup kaldırdılar. Sonra yine istifimi bozmadan kimseden bağımsız yürüdüm..

     Bizim aşıgımıza gelirsek eğeeer teyzemler gelip onla ilgilenemedigim için sorun yarattı. Ulan 2 senedir görmemişim teyzemi.Neyin tribini yapıyor anlayamadım. Ben yine onlar varken bile gittim yanına 1 saat durup geldim. Sırf göreyim, o da beni görsün diye. Ama tabi bu aşık onları hesaba katmıyor. Zaten ona ayrıyetten sinirliyim. Kızları ekleyip,fotograf çekiliyor, bir de etiketleniyor. Yarın facebookuna girip kızları temizleyecegiz. Türkçe kullandıgı için bilmiyormuş nasıl silindigini. Bende sen zahmet etme laptopu getiririm silerim ben dedim. O da onayladı. Her geçen günüm daha da heyecanlı oluyor. Ama nereye kadar sürecek kimse bunu bilmiyoor. Yarın ona bileklik hediye etmeyi düşünüyorum. Gerçi 2 gün önce aldım ama vermek nasip olmadı. Bana bilekligini vermişti,bende ona vereyim bakıp bakıp beni düşünsün çocukcagız.

    Bu haftam böyle geçti. Kısaca: güzel,keyifli ve eğlenceli. ^.^

12 yorum:

  1. HAFTAN KEYİFLİYMİŞ GERÇEKTEN!Ah bu şarkıların gözü körosun haaa ha..eminim jütken iyi söylemişsinizdir..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennn.. ah bu şarkılarrr :)

      Sil
    2. ATLI KARINCAAA!Bayılırım..:))bu gelişimde gördüm..:))

      Sil
    3. Salıkcak mııı ?:)

      Sil
    4. yüksekliğine bakarsak o salıncak değil ama...ya da ben öyle algıladım...savruluyor,dönüyor gibi geldi..:))

      Sil
    5. Dogru algılamışssın yaa :)

      Sil
  2. eğlenceli günlermiş.
    :)
    kıskanıyosun yani onu ha.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett ya elde değill :) ama daha silmek nasip olmadı :)

      Sil
  3. Ah bu şarkıların gözü kör olsun LaLacım :)

    YanıtlaSil
  4. yine hoş bi mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil

Haydi Bakalım