3 Ağustos 2012 Cuma

Bir kızılderilinin bana olan aşkı 4 (final heyecanı)

    Yaaa ben bunu  buraya yazmazsam çatlardımmm. Çıkıyoruz biz bu çocukla. Nasıl oldu ne şekilde oldu anlayamadım. sevgilin olmak  istiyorum dedi, tamam dedim. Yani bu kadar basitti aslında bütün olay. 4 gündür çıkıyoruz galiba. Ama ne el tutturması ne bir şey yok tabiki :))) ama istiyor çocukcagız ya. Annemi falan bahane ediyorum,buralarda çok akraba var diyorum..:( Valla bunu buraya yazarken bile utandıgımı hissediyorum şuan. Ama ona karşı pek birşey hissetmiyorum. Sadece ilgisi hoşuma gidiyor. Birde ben böyle biriyle çıkarken hemen yıvışamam. Bilmiyorum bana ters.Onun için soguk biri oldugumu söylerler ilişkilerimde. Zaten bundan kaybediyorum. Neysee bu sadece belime sarılabiliyor. Bunda  annem ve arkadaşları biliyor. Birde onlar bildigi için bu kadar kaçıyorum. Genelde anlatamam anneme şunla bunla çıkıyorum diye. Ondan dolayı bu biraz garip geliyor bana. Bilmesi,gözünün önünde oynamamız falan. Birde üstelik çocuk kızılderili. Düşündükçe çıldırıyo gibiiyiim.
 
   Bugün ona baya çok yol yürüttüm Gezdirdim yani.. Telefondaki resimlerde de genellikle benim ve annemle arkadaşlarının var,aldım baktım.. Akraba gibi olduk annemler sayesinde. Her akşam dans ediyoruz. Yani ben etmeye çalışıyorum tabi. Salsa. Yakında öğrenicem tam. Benimlede evlenmek istiyor. Ciddi düşünüyor yani. Benim daha 4 yıl üniversite var dedim.uuuooo yaptı. Daha sonra daha sonra diye atlattım.Babanla konuşcam ben dedi. no no  dedim hemen. Babama bu sefer fenalar gelirdi galibaa. Babamla karşılaşmaması  lazım.  Yaaaaa korktugum başıma geldi gördünüz demi. 2013te de sırf benim için gelecekmiş,Türkiyede kalmaya. Bakalım diyorum ben biriyle çıkarmıyım ozamana kadar. Bu arada Aşkım  demeyi öğrendi. Ben öğretmedim tabi, sözlükten baktı söyledi söyledii. Dans ederken bile şarkının içinde adımla, aşkım geçiyor.

Allahım yaa ne olcak şu halim. Sonunuda göremiyorum ki. Acaba evlenirmiyiz :S:S   Çok değişik ve güzel bir yaz geçiriyorum.Hayatımız değişti resmen ya.Ben eğleneyim günümü gün edeyim bari,yapcak bişey yokkk.


Allahım ne olur bir çıkış kapısııı!

2 yorum:

  1. :) eğlen işte. kışın gidince unutursun bence. uzaktan da sevemezsin ki zaten.
    :)
    ama ya beklerse 4 yıl seninle evlenmek için.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tamam unuturum ama ne bileyim karşıdaki insana üzülüyorum ozaman:) Şuan nerdeyse her gün dip dibeyiz. Galiba bunu alışkanlık diye tanımlayabilirim:) 4 yıl içinde de ne olacagını kestiremiyorumm Allah büyükk :)

      Sil

Haydi Bakalım