10 Aralık 2014 Çarşamba

Bay W nin lüks hayatı

Bay W yi biraz daha abartarak anlatmak istiyorum. Çünkü ne kadar çok abartırsam hem ben hem siz ondan nefret edersiniz. Siz de nefret edin bunu istiyorum.

Önce bu özel üniversiteden ayrılıp bizim okula sığınıyor. Yani şöyleymiş aslında; bakıyor ki o bölüm onluk bi bölüm değil. En iyisi ben babamın yanında daha uygun çalışabileceğim bi bölümü tercih edeyim diyor. İyi de sormazlar mı adama 4. sınıfa geçerken mi aklına geldi bu?
Kızlarla dalga konumuz olmuştu. Parası 4. sınıfa geçerken bitmiş galiba, 4. sınıfı okumaya parası yetmemiş diyerek kıkır kıkır gülerdik. e malum özele para yetiştirmek zordur. Gerçi bunun ilkokul yıllarına inersek büssürü okul değiştirdiğini görebiliriz. Herif nerden baksan 10 tane özel okul saydı. Yok birinden memnun olmamış, yok birinde çok kavga etmiş falan. Yani herif doğuştan zengin,doğuştan özel okullu,doğuştan ukala gelmiş. Ukalayı atarsak diğer şansların ne yalan söyleyeyim bende de olmasını isterdim.

Bay W okulun ilk günleri tek takılırdı.Dudağında sigarası, masasında çayı, elinde akıllı telefonu olurdu. Şimdiyse dudağında yalanlar, masasında kızlar, elinde başka oyuncaklar..
Bir  de çeşitli, pahalı yüzükleri vardır bay W nin. Utanmadan gösterir sanki bak ben şu kadar zenginim ki bu kadar çok lüks yüzüklerim var der gibi..
Sonrasında işler değişti tabii.. O cool havasından pek eser kalmadığını söylemeliyim. Özel okulunda tavladığı kızlar yetmiyormuş gibi bizim sınıfın kızlarını sarmaladı. Diyeceğim o ki daldan dala daldan dala atlayarak karnını doyurma çabası içinde olan bir maymuncuk.

O değilde neden ben?
Neden ilk beni seçtin?
Neden ilk gözüne ben çarptım?
Gözün kör olduğu halde nasıl beni tanır oldun?
Neden benim iyi niyetimden faydalanmak istedin?

O sanal ortam da konuştuktan sonra ki gün o kadar dibinden geçtiğim, kızlarla inadına yüksek sesle konuşup gülüştüğüm halde bana yazıp sen bugün okula gelmedin galiba seni göremedim demesi.. Yuh! Nasıl göremezsin? Bakar kör müsün? Yoksa dur durrrrrr işine gelmedi demi!? Neden işine gelmedi, çünkü herkesin içinde konuşmak tuhaf olur, herkesin tuhafına gider demi? Ya da duuurrrr önce sanalda ortamı bağlayıp nasıl olsa avucumun içine düşecek, sonra dilediğim gibi oynatırım ben bu kızı mı dedin? Ne kadar aptal olduğunu, ne kadar dengesiz bir yapıya sahip olduğunu düşündükçe gülüyorum. Yaşını başını almış bir insanın böyle çocukça düşünceler içinde olması, böyle tuhaf tavırlar içinde olması sizce de komik değil mi? Hemen bir ilişkiye başlamadan saçma salak düşünceler içerisinde olması bana ters. Ondakilerin hepsi bana ters. Tek bir olumlu yanını dahi göremedim. Hiçbir yönden gelişememiş bir yapıya sahip. Selam vermeye çekinen, gülümsemeye utanan, kim ne der sorusunu dahi önemsemeyen yabani birisi. Sözde aşk adamı, söz de mutluluk adamı. Yürü bee! Sevgililerin senden ayrılmakla en güzelini yapmış. Kim böyle bir adamla birlikte olabilir ki? Kim bu kadar kendisini öven, bu kadar çok şeyi birden çok isteyenle olabilir?

Hepsi çıkar, üç kağıtçılık peşinde. Üniversite ortamı işte, yavaş yavaş insanların hallerini daha da yakından görebiliyor, inceleyebiliyorsun.
Daha sonra size bay W yle okulun doğuştan esmer, çakma sarışın, çakma hem esmer hem sarışın kısaca uzaylı kızlarını ele alacağım.

İyi akşamlar..

4 yorum:

Haydi Bakalım