8 Aralık 2014 Pazartesi

Bay W

Bay W kızlarla takılmayı çok seven bir tip. Okula son model arabasıyla gelir, babasının ünlü şirketlerinden bahseder, son model arabasını değiştirmekten bahseder, eski sevgililerinden bahseder , bahseder de bahseder.. ve son derece aşktan yakınan birisidir. Biraz kısa boyuna, yaşına ve yaşlanan bedenine aldırış etmez.

Yollarımızın kesişeceğini hiç düşünmemiştim. Gözü yükseklerde, havalı, ukala birisi görünümünde olduğu içindi sanırsam. Ama okulda da en ağır abimiz.

Ama ne var ki yollar kesişir..


Konuştukça öyle birisi olmadığı düşündürüyordu insanı. Okulda selam vermezsin, merhabalaşmazsın ve gelip yazarsın. Hiç sevmem öyle tipleri.
Konuştuk,  görüştük. Süreç o kadar hızlı geçmiş ki bunları geçen sene yaşamışım hissine neden oluyorum şuan.

Bay W evet düşündüğümüz gibi zengin züppesi.Konuşma sürecinde sürekli kendisinden bahsetti, giyimini kuşamını, hangi marka takıldığını, ne yaptığını, neler yapacağını kısaca yediği lokmalara kadar bahsetti. Eski sevgiliyle ayrılma aşamaları, yok ona şöyle yapmış kız ona böyle böyle demiş ayrılmışlar falan filan. Bana ne yediğin lezzetten? Bana ne eski sevgilinden? Bana ne ya bana neee!!!!

Evi okula 15 dk mesafe yakın olduğu halde okula arabasıyla gelmesi de ayrı bir şey. Kendisi söylüyor. Yok bir de onunla takılacakmışım beni gezdirecekmiş. Hı hı tabii , olur, emredersin.
O kadar konuştuktan sonra yine okulda  selam vermez,görmezlikten gelir bay W.

Neyse bay W burada kesiyorum ileri ki günlerde anlatmak koşuluyla. Anlatacağım başka bir şey yok zaten.İçimi buraya dökmem gerek. Başka birisine dökmekten sıkıldım. Biraz da blogun kafası şişsin.

10 yorum:

  1. hah haaa annat beee şişmiyooooo :)

    YanıtlaSil
  2. Şişmek mi, o nereden çıktı !
    Sana izmitin has konuşmasından tavsiye " Sal bolum " :)
    O tipler bencil egoist aman ne dicem bilemedim. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha aman boşverr yaa demesen de olurr :))

      Sil
  3. İlahi siz :) Çok hoşsunuz, tipik balık burcu :)
    Yani aynı ben :)
    takibe aldım...
    Balıklar iyi yemekte yaparlar bu arada bende beklerim sayfama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A sevindim o zaman balık balıkk:)
      Hoşgeldiniz o halde :))

      Sil
  4. Merak ettim şimdi hemen devamını okuyacağım bana birini anımsattı bu bay w :)
    düşününce jane austen aşk ve gurur da bay wickham geldi aklıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha sanırım W yle başladığı için olmasınn:))

      Sil

Haydi Bakalım